• Ik vroeg me af..
    Als ik inlog dan komt er zo'n balkje te staan. Daar onder staat 'GM worden' en 'Iets in de spotlight zetten'. Beide geld voor 3 %, en ik heb 94 %. Dit is allemaal vrij logisch, want ik neem aan; als ik die dingen heb gedaan dan heb ik 100 %
    Maar wat gebeurt er als ik 100% haal?

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 21:28 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Je meent toch serieus niet dat ik nu geen 100% meer ben door dat GM gedoe. Jezus man. :') Dom gedoe. Sorry hoor, ik geef mijn mening ook eens een keer.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 21:41 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Niets :'D. Dat is gewoon zodat je eigenlijk ook andere functies die je niet gebruikt ziet. :'D
    Als nieuweling kan het toch interessant zijn als je daar ineens ziet 'in de spotlight zetten' en dan misschien nog niet het bestaan van die spotlight af wist.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Niks, want ik had 100% voor GM kwam.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Dan krijg je elke eerste van de maand een regen van chocokoekjes in jouw straat!
    Nee, grapje. Geen idee.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Sweeney schreef:
    Dan ontploft je computer.

    Whaha -out-


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    82 procent heb ik, maar ik zou ook op 101 uitkomen... strange...
    nouja, ik zou heel blij zijn met mijn 100(/101) procent, ik zou rondspringen en een topic openen en iedereen irriteren met mijn grote ego (: maar dat duurt nog wel even omdat ik van mijn ouders geen geld zou mogen uitgeven aan het internet en ik heb ook geen stories om in de spotlight te zetten... xD


    Love? No. I prefer cats.

    Sweeney schreef:
    Dan ontploft je computer.

    Weetje, eigenlijk stimuleert dat niet echt dat je GM word, of iets in de spotlight zet. Terwijl het immers wel goed voor het sitebestaan is.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Sweeney schreef:
    Dan ontploft je computer.


    Life is hard and then we die

    Sweeney schreef:
    Dan ontploft je computer.


    *strijk*(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Sweeney schreef:
    Dan ontploft je computer.

    hahaxD
    nee, ik heb dat balkje niet ondanks dat ik nog nooit in the spotlight heb gestaan of gm ben geweest :')
    Maar ik heb al wel de vijf sterren (voor de oude leden onder ons) gehaald en 51 badges
    als ik nog wat gedichten van mijn schriften of ipod overtyp heb ik er zelf 52xD
    het balkje verdwijnt gewoon(A)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Snor schreef:
    (...)
    Weetje, eigenlijk stimuleert dat niet echt dat je GM word, of iets in de spotlight zet. Terwijl het immers wel goed voor het sitebestaan is.
    xD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Voiceless schreef:
    Je meent toch serieus niet dat ik nu geen 100% meer ben door dat GM gedoe. Jezus man. :') Dom gedoe. Sorry hoor, ik geef mijn mening ook eens een keer.

    Zeur toch niet zo (joehoe)


    -

    Sweeney schreef:
    Dan ontploft je computer.

    We doen het dreug hoor :')


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Sweeney schreef:
    Dan ontploft je computer.

    HAHAHAHA ik ging strijk om: Dan ontploft je computer.


    To infinity and beyond •