• Zijn jullie altijd 100% jezelf? Of hebben jullie soms ook situaties dat je je toch iets anders voordoet dan je werkelijk bent? Misschien iets grappiger, vrolijker of stoerder? En wat doen jullie daar dan tegen? Ik heb namelijk soms het gevoel op school dat ik mezelf anders voordoe dan ik werkelijk ben. Ik weet niet precies, misschien bang dat anderen mij niet aardig vinden..

    Nee, ik ben heel vaak niet mezelf. En dat merk ik ook wel. Wat ik er tegen moet doen weet ik niet, omdat ik eigenlijk ook niet weet wie ik wél ben. Alleen wie ik niet ben...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ja dat heb ik ook wel, dan lijkt het alsof ik echt heel vrolijk ben enzo. Maar dat er eienlijk wel iets is.
    Ik doe er niet zoveel aan., nou op school lach ik wel en ben vrolijk en ja soms beejte arrogant,.. maar dat is misschien wel het beste in mij/jou situatie.

    Je moet sws nooit bang zijn dat iemand je niet aardig gaat vinden, je moet gewoon doen wie je bent, alhoewel moet je soms iets achetrhouden, probeer wel zoveel mogelijk jezlf te zijn ; en dan kun je zien dat er wel iemand is die je mag.;)


    I will be.

    Mezelf ben ik soms, Ik ben een heel gek persoon en meestal moet je je inhouden.


    Firm believer of all that is magic

    Niemand is altijd 100% zichzelf (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ruocco schreef:
    Niemand is altijd 100% zichzelf (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Nee, ik ben eigenlijk nooit mezelf. Zodra ik ga praten, ben ik niet mezelf. Daarom schrijf ik veel liever. Alleen op de spontane momenten ben ik mezelf. En eigenlijk kan ik hier niets tegen doen, het gaat van zelf. Dus sorry, ik zou niet weten hoe jij het zou kunnen verhelpen. :x


    wth.

    Je verandert altijd een beetje afhankelijk van je situatie,maar er zijn altijd enkele karaktertrekken die hetzelfde blijven in elke situatie. Dit kun je zelf niet veranderen,dit is hoe jij bent en anders ga je je karakter forseren en helemaal anders doen dan dat je werkelijk bent.

    Nee, ik ben nooit mezelf, maar goed, ik moet ook nog een beetje uitzoeken wie die 'zelf' eigenlijk is.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik had vorig jaar altijd het gevoel dat ik mezelf niet kon zijn op school, maar dit jaar voel ik me veel beter in mijn vel en kom ik ook veel meer voor mezelf op enzo.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    op dit moment ben ik echt verscheurd van verdriet maar ik laat het niet meer zien. de mensen begrijpen me toch niet.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    och ik heb dat zo lang gehad..
    ik was heel onzeker en wist nooit precies wat mijn mening moest zijn
    nu is mijn mening heel scherp met goede argumenten, het kan me niet meer schelen wat anderen van mezelf vinden, als ik maar gelukkig ben met mezelf. zolang ik een goede reden heb voor mijn mening kunnen anderen lekker oprotten


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Thuis moet ik me heel erg inhouden. Ik ben een nogal actief persoon die altijd wel een praatje heeft met een grote mond. Maar thuis wordt ik nogal gekleineerd.. dus durf ik er ook niet tegenin te gaan.


    To infinity and beyond •

    Op school doe ik me wel blij voor soms terwijl ik dan helemaal niet blij ben.

    Ruocco schreef:
    Niemand is altijd 100% zichzelf (:
    Ik vind anders op dingen reageren toch iets anders als niet jezelf zijn. Niet jezelf zijn, houdt voor mij gewoon in dat je weet hoe jij zelf persoonlijk bent maar dat je dat bewust voor anderen verbergt, om wat voor redenen dan ook.

    In dit geval vindt ik dat ik áltijd 100% mezelf ben. Dat is vroeger wel anders geweest, maar nu doe ik me echt niet anders voor in het bijzijn van wie dan ook.


    Wie du mir, so ich dir.

    Flawless schreef:
    Je verandert altijd een beetje afhankelijk van je situatie, maar er zijn altijd enkele karaktertrekken die hetzelfde blijven in elke situatie. Dit kun je zelf niet veranderen, dit is hoe jij bent en anders ga je je karakter forceren en helemaal anders doen dan dat je werkelijk bent.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."