• Ik heb weer eens ruzie met mijn vader. De laatste tijd zijn we gewoon water en vuur het lukt gewoon niet meer om een aardig woord tegen elkaar te zeggen. Hij vindt dat ik me niet zo puberig moet gedragen, ik vind weer dat hij zich niet zoveel moet bemoeien. Hij geeft mij geen gelijk, ik hem niet. Als hij iets zegt moet ik op hem reageren en andersom. Echt we komen er nooit uit, we zijn gewoon geen twee personen die ruzie moeten maken.

    wie kent dat nou ook?
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik,echt ik ben zo snel mogelijk het huis uit,anders brengt niet iedereen het er leven van af,ben ik bang.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb dat bijna iedere dag als ik bij mn vader benen dan ben ik echt blij als hij weer 6 weken weg is. Dus ik weet wat je voelt(bat)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ken dat. Ik heb dat sinds kort heel erg met mijn moeder, alsof ik weer opnieuw de pubertijd in ga of zo. Please no, ben er zo ongeveer net vanaf D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb dat nu dus ook. Ik kom terug uit Italy en mijn pa is helemaal over de rooie om dat ik teveel geld had uitgegeven.. En sinds dien kan ik echt niks goed doen. Ik had muizen op mijn kamer... En daaar hebben ze vergif neer gezet en nu ligt er een te rotten en het stinkt behoorlijk en ik ben bang voor wat ik tegen kom als ik zelf ga kijken en hij zegt gewoon keihard ik ruik niks.. Nou lekker. Ik heb nu al twee deo flessen leeg..

    Ik heb dat ook altijd met mijn vader.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ouders...Ze zullen ons nooit begrijpen. D:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb precies hetzelfde. Gewoon ja, pa, en amen, en hij houdt op.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik had dat met mijn moeder een tijdje heel erg, maar nu is het allemaal weer goed (bloos)


    -

    Ik heb altijd ruzie met mijn vader.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb dat vroeger gehad ja. Nu niet meer.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat herken ik, ik heb de laatste tijd, bijna elke dag wel ruzie met mijn vader.