• Want ik probeer dus nu mijn oren te stretchen naar 6mm en ben begonnen met een 3mm spiraaltje, maar ik zit nu op 2 en het is te gevoelig om verder te gaan of heen of terug te schuiven. Heeft iemand nog tips om het wat makkelijker/minder pijnlijk te maken?(bat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)
    Als je niet over de 6 gaat kan het nog teruggroeien gewoon. Pas na 6mm kom je op het no point of return stuk.(kitty)

    Nou dan moet je maar niet over de 6 gaan, en dan steel ik ze een keer en dan groeit het dicht en kan je ze nooit meer in doen. -wat ben ik slim- :W


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Synyster schreef:
    Wow. Het lijkt mij vreemd als je dan echt jaren gauged ears hebt, en dan doe je het eruit en dan groeit het dicht o_O
    Ehm ik weet het niet. Ik zou het gewoon elke keer een stukje verder gaan.



    Nee, geen jaren. Je moet hem dan wel na een jaar even een tijdje uithalen om het te laten rusten, als je het echt erna weer een keer wilt laten genezen. Dus dan bouw je weer af en begin je weer opnieuw.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dominance schreef:
    (...)

    't Groeit dicht bij 6mm. Ik had ze er een keer uit en toen kon ik weer vanaf 3 beginnen :'D


    Apart. Ik kan niet begrijpen hoe het lichaam dat doet. Aan de ene kant ook wel beter ook. Als je er genoeg van hebt doe je ze er gewoon weer uit.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Hush schreef:
    (...)
    Nou dan moet je maar niet over de 6 gaan, en dan steel ik ze een keer en dan groeit het dicht en kan je ze nooit meer in doen. -wat ben ik slim- :W

    Dan steel ik je wc-papier! (bat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)
    Dan steel ik je wc-papier! (bat)

    Zolang je mijn rolletjes verband niet steelt, mag je gerust al mijn wc papier meenemen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    StillBored schreef:
    wtf hahaa xD
    waarom zou je dat doen :O
    euh je oren warm maken?


    I´m nothing special.

    Hush schreef:
    (...)
    Zolang je mijn rolletjes verband niet steelt, mag je gerust al mijn wc papier meenemen.


    Dat bedoelen we ook. Jij mag gaan wikkelen met ... Ja, succes met het zoeken van vervanging! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Dat bedoelen we ook. Jij mag gaan wikkelen met ... Ja, succes met het zoeken van vervanging! *O*

    Ik scheur je witte t-shirts wel stuk. (wbw)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Ik scheur je witte t-shirts wel stuk. (wbw)

    Ze heeft geen witte t-shirts! (banana)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)
    Ze heeft geen witte t-shirts! (banana)

    Andere kleur ook goed, ben ik orgineel.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Andere kleur ook goed, ben ik orgineel.

    Paarse mummie!
    Ik wil het wel! *O*
    Wanneer spreken we af?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)
    Paarse mummie!
    Ik wil het wel! *O*
    Wanneer spreken we af?

    Paars is sexy. (wbw)
    Tell me.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dominance schreef:
    Ik zit op 6mm, maar blijft pijnlijk soms :'D
    Ijs op doen (:


    Hoe lang doe jij er meestal over om naar het dikste puntje van een spiraal te komem?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wie wil er in godsnaam zijn oor stretchen dat is zo lelijk, ge gaat daar later spijt van hebben xD


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    Wie wil er in godsnaam zijn oor stretchen dat is zo lelijk, ge gaat daar later spijt van hebben xD


    Wat jij lelijk vind, vind ik mooi. Trouwens, ik heb al gezegd dat ik maar tot de 6mm ga, want dan kun je het nog dicht laten groeien. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.