• I1. Hoe vind je je eigen karakter? Bill: goh nu gaan de anderen jongens allemaal zeggen 'egoïstisch' maar zo erg vind ik me niet hoor... en een beetje egoïsme zit in elk mens, ik ben trouwens ook wel wat snel jaloers! voor de rest ben ik wel lief hoor :p
    2. Wat zou je zeggen als een kindje aan je vroeg waar baby's vandaan komen? Bill: ga maar naar mijn broer, dat is zijn lievelingsonderwerp!
    3. Geloof je in god of iets anders bovennatuurlijks? Bill : in een God geloof ik niet wel een beetje in het bovennatuurlijke maar wat dat is wil ik niet aannemen zonder dat ik het zie of bewezen is. Ik geloof ook dat iedereen zijn lot heeft.
    4. Hoe kunnen ze je kwaad of verveeld krijgen? Bill : te laat komen! daar word ik soms echt krankzinnig van, als mensen niet oprecht met iets omgaan en niet eerlijk met me zijn.
    5. Waarom stampte je Tom tijdens een optreden van 'In Die Nacht'? Bill: omdat die idioot me nooit aankijkt! het liedje gaat over onze verwandschap als broers en hij zit maar wat rond zich te koekeloeren, conclussie: hij heeft gewoon soms een schop nodig
    6. Ben je van plan je haarstijl weer eens te veranderen? Bill : daar heb ik soms al zin in ja maar als dit gebeurt moet het een verrassing voor jullie allen zijn he!
    7. Ben je altijd zo lief en braaf of schuilt er nog een dirty kantje in jou? Bill : oei laat ik zeggen.. dat hangt helemaal van het meisje af! haha ik ben wel een beetje verlegen soms ja
    8. Waarom posseer je niet eens in boxershort? Bill : whaaaa meen je dat nu? jullie hebben me toch al in zwembroek kunnen zien op die vakantiefoto's dat vind ik wel genoeg hoor :p
    9. Zijn er momenten, waarop je jezelf niet leuk vind uitzien? Bill: ja zeker soms in tijdschriften denk ik echt bah zie ik er zo freaky uit?
    10. Krijg je ook wel eens brieven van jongens? Bill : ja die zijn er wel maar die behandelen we even normaal en krijgen ook gewoon een kaartje van ons! Ik moet wel zeggen dat Gustav meer populair is onder de homo's ik had echt gedacht dat ik dat zou zijn met mijn make-up enzo zullen sommigen wel aannemen van 'die is vast homo' haha best grappig allemaal


    death to the one at the end of the serenade.

    wat geweldig :D
    echt tha bomb


    i like cookies :Y)

    10 xD

    is het erg als ik het raar vind hoe bill op vraag 10 antwoord?

    ik heb ze al een keer gelezen op een of andere site maar het blijft leuk!


    Je moet worden wie je bent.

    super interview!!


    Let me be me...

    whahaha 2 xD


    I Just Love Pissing People Off

    ik had ze al eens gelezen maar ik vind de vraag van 'baby's anders wel lachen


    And all the girls in the front row scream your name.

    ik had ze al eens gelezen maar ik vind de vraag van 'baby's anders wel lachen


    And all the girls in the front row scream your name.

    2.
    Nou . Deze vind ik echt wel grappig. X) Melige Bui.
    5.
    Nu zit ik Met de Slappe LAch. O.o XD
    8.

    Weet je ik vind al die vragen gewoon de Max.

    ik ben gewoon vandaag zo MELIG.


    It even took me by surprise

    8 egt geweldig!xD

    en 5 ook zo goed!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    vraag 10 is te leuk x'D


    inderdaad die is echt geweldig of nummer 2


    Live life limitless.

    die vraagjes heb ik al eens gelezen maar da's echt zo hylarisch!!!:P
    XxX

    2 & 5 xD .
    IK LIG HIER PLAT !!
    en ik denk niet dat ik de eerste 2 uren nog r echt graak xD

    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    x'D

    ik heb dit al is gelezen ergens anders,maar het blijft leuk! xD


    I need you like a heart needs a beat

    dit vindik echt zooooo leuk!:D:D


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic