• Merde, het is zo bloody heet.

    Hier een paar lekkere IJsjes voor jullie, ik hoop dat het helpt. c:



    Zo, en nu naar beneden slenteren om een IJs(je) uit de vriezer te vissen.


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Ik ben net weer neergedaald in m'n zwembad met een zelfgemaakte ijskoffie. Heerlijk en verkoelend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik ben net weer neergedaald in m'n zwembad met een zelfgemaakte ijskoffie. Heerlijk en verkoelend


    Klinkt heerlijk! Ik heb een Dolce Gusto en daar kan ik ook ijskoffie mee maken, maar die ga ik pas gebruiken als ik op mezelf ga. c:


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Ik pas op het huis van m'n ouders en die is zodanig goed geïsoleerd dat de temperatuur hier nog zeer aangenaam is vergeleken met buiten.
    Zo blij dat ik niet op m'n studentenkamer ben waar het nu waarschijnlijk zo'n 30 graden is :C


    Stenenlikker

    Dat soort dingen werken helaas nooit lang bij mij, alleen op het moment van opeten zegmaar.
    Vandaag heb ik dan nog grotendeels thuis kunnen zitten (en was het al veel te warm voor me), maar morgen werk ik buiten...


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    ^ Ik zou vandaag ook naar de manege gaan, maar dat had ik maar afgezegd.
    Waterijsjes vind ik met deze hitte lekkerder dan magnums of cornetto's.


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Aspromavro schreef:
    Dat soort dingen werken helaas nooit lang bij mij, alleen op het moment van opeten zegmaar.
    Vandaag heb ik dan nog grotendeels thuis kunnen zitten (en was het al veel te warm voor me), maar morgen werk ik buiten...


    Oh ik hoop toch wel in de schaduw?


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Ik zit in mijn sauna huis met voeten in het water en koud water uit de koelkast.. Verder is factor 50 mijn beste vriend. Gister had ik een brandoefening op werk en moest iedereen naar buiten. Daar moest iedereen een kwartier wachten, er was geen schaduw en ja hoor; ik was al verbrand 🥵


    26 - 02 - '16

    Leclerc schreef:
    (...)

    Oh ik hoop toch wel in de schaduw?

    Het is postbezorging, dus als ik geluk heb soms. Alleen vrees ik dat ik ook vaak genoeg in de zon zal moeten lopen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Aspromavro schreef:
    (...)
    Het is postbezorging, dus als ik geluk heb soms. Alleen vrees ik dat ik ook vaak genoeg in de zon zal moeten lopen.


    Aye ik heb enorm respect voor jullie werk. Jullie gaan gewoon door in de regen en met warme temperaturen.
    Veel water mee nemen en een flesje zonnebrandcrème :3


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Gisteren slagroomijs en peren waterijsjes gekocht. Ik dacht even wat kopen voordat dadelijk is uitverkocht dankzij de warme temperaturen nu.

    Gisteren moest ik weg voor een afspraak en ondanks de vrij koele bussen had ik van de kleine stukjes lopen toch echt klotsende oksels. Daarna nog even naar de jaarmarkt geweest, waar het echt te heet voor was naar mijn idee. Maar ik wilde bijna de Appie niet meer uit, want het was daar zo heerlijk koel.

    Ik hoop trouwens wel dat ik vannacht een beetje kan slapen. Hoewel ik vanmorgen wakker werd met het dekbed tot rond mijn middel, waarschijnlijk last gehad van kramp en gedacht een beetje extra warmte zal wel helpen.
    xD


    Physics is awesome

    Leclerc schreef:
    (...)

    Aye ik heb enorm respect voor jullie werk. Jullie gaan gewoon door in de regen en met warme temperaturen.
    Veel water mee nemen en een flesje zonnebrandcrème :3

    Regen is ook niet zo chill nee, maar dan kan je nog buien afwachten. Dit wordt erger verwacht ik.
    Die zonnebrand is een goede! En waterflesjes hebben ze bij werk gelukkig wel de afgelopen tijd.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Aspromavro schreef:
    (...)
    Regen is ook niet zo chill nee, maar dan kan je nog buien afwachten. Dit wordt erger verwacht ik.
    Die zonnebrand is een goede! En waterflesjes hebben ze bij werk gelukkig wel de afgelopen tijd.


    Tip: Bij de Action hebben ze van die verkoelende doekjes, die maak je nat en blijft een poos lekker koel.


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Leclerc schreef:
    (...)

    Tip: Bij de Action hebben ze van die verkoelende doekjes, die maak je nat en blijft een poos lekker koel.

    Dankje voor het meedenken! (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Bij mij op kantoor is het prima uit te houden. Na een paar uur is het zelfs zo fris dat ik een trui aantrek over m'n T-shirt heen. :')
    Maar ik moest vandaag onderweg naar huis met de trein en twee bussen en in geen van drieën was er airco. Het zweet liep van m'n bovenarmen af!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    HiIson schreef:
    Bij mij op kantoor is het prima uit te houden. Na een paar uur is het zelfs zo fris dat ik een trui aantrek over m'n T-shirt heen. :')
    Maar ik moest vandaag onderweg naar huis met de trein en twee bussen en in geen van drieën was er airco. Het zweet liep van m'n bovenarmen af!


    Damn. Bus zonder airco is echt een hel. Hopelijk was het geen lange zit?


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.