• Ik had dus de Clean Deeper van Nivea gekocht. Ik had het op mijn gezicht gedaan, en toen ik het eraf haalde waren mijn wangen knalrood en geïrriteerd. Ik denk dus dat ik niet zo goed tegen het spul kan. Maar heeft iemand dus tips tegen een geïrriteerde huid? Ik heb al geprobeerd om er een beetje dagcreme op te doen. Alvast bedankt !


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik zou je gezicht met koud water wassen en er gewoon niks op smeren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    Ik zou je gezicht met koud water wassen en er gewoon niks op smeren.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Het beste is om je huid zoveel mogelijk met rust te laten.
    Ik heb ook last van een heel snel geïrriteerde huid.
    Ik weet niet of het bij jou ook zo is, maar bij mij raakt mijn huid alleen maar geïrriteerder van een dagcrème omdat het mijn poriën verstopt.
    Daarom gebruik ik eigenlijk alleen dagcrème als het heel erg koud is, of als de zon fel schijnt (voor een beetje extra bescherming).
    's Avonds was ik mijn gezicht eerst met warm water (zodat het vuil er een beetje afgaat) en daarna nog een keer voorzichtig met koud water.
    Beetje nachtcrème erop en klaar.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Er niets opsmeren en zoals sommige zeggen: wassen met koud water.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fourtris schreef:
    Ik zou je gezicht met koud water wassen en er gewoon niks op smeren.


    26 - 02 - '16

    Fourtris schreef:
    Ik zou je gezicht met koud water wassen en er gewoon niks op smeren.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Is dat niet een tonic? Als dat zo is, is het misschien slim om de volgende keer er wat minder van te gebruiken. Wanneer je dan nog steeds last hebt van een geïrriteerde huid kun je dat spul beter links laten liggen. Voor nu is het het beste om je gezicht te wassen met lauw water en er een beetje vaseline op te smeren. Dat voorkomt dat je huid straks helemaal droog is.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.