• Hallo,

    Ik zit net een halve week op de middelbare en ik vind een jongen leuk uit mijn klas hij zit ook bij me in de sportklas. Hij kijkt me heel de tijd aan en knipoogd heel de tijd naar me hijs ook hartstikke aardig. Maar op zijn vorige school heeft hij met elk meisje gezoent uit zijn oude klas. Dus eerder een player. Ik weet dus niet wat ik moet doen. Weet iemand hier wel iets op? Zeg het asjebliefd want ik weet nu niet og het echt of nep ik maar ik vind hem wel heel leuk

    Xx. Tara

    Hmm,,praat gewoon met hem en ga een beetje met hem om, misschien als je hem beter leert kennen vind je hem niks?! Ik bedoel je kent hem pas een halve week, wees voorzichtig met oordelen.


    Why don't you break my heart

    Niemand dus???

    Het spijt me, maar ik ben hier niet goed in...
    Real Life gaat het me beter af! Ik denk: Ga Ervoor!
    Gewoon doen niet denken, is mijn advies, hoe onmogelijk het ook is!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ge kunt hem altijd een kans geven.Maar als je zegt dat hij iedereen heeft gezoent en hij naar je knipoogt zouw ik denken dat je eerder een van zijn slacht offers bent.Maar je kunt hem een kans geven,maar dan moet je u ook wel bitchi gaan gedragen zo dat je niet te hard gekwetst gaat worden ;]

    Hmm,,praat gewoon met hem en ga een beetje met hem om, misschien als je hem beter leert kennen vind je hem niks?! Ik bedoel je kent hem pas een halve week, wees voorzichtig met oordelen.


    Heei ik heb hem nu op msn en heb veel lol met hem dat is ook met de sportklas en ik ga vaak voor hem zitten of hij voor mij of naast en dan heb ik ook heel veel plezier met hem dus dat doe ik ook wel in de pauze chil ik ook wel met hem vaak buiten

    Het spijt me, maar ik ben hier niet goed in...

    Real Life gaat het me beter af! Ik denk: Ga Ervoor!

    Gewoon doen niet denken, is mijn advies, hoe onmogelijk het ook is!


    Ja dat kan zeker ja

    Ge kunt hem altijd een kans geven.Maar als je zegt dat hij iedereen heeft gezoent en hij naar je knipoogt zouw ik denken dat je eerder een van zijn slacht offers bent.Maar je kunt hem een kans geven,maar dan moet je u ook wel bitchi gaan gedragen zo dat je niet te hard gekwetst gaat worden ;]


    Ja maar dat doe ik zowiezo wel ik hoop niet dat ik een slachttoffer word

    (...)

    Ja maar dat doe ik zowiezo wel ik hoop niet dat ik een slachttoffer word

    Als je hem eerst als vriend pakt,dan komt alles dik in orde ;]

    Als je hem eerst als vriend pakt,dan komt alles dik in orde ;]


    Ja dat die vind ik wel goed ja mag ik je msn? Je kan me denk ik goed helpen vaker

    Xx.

    Als je hem eerst als vriend pakt,dan komt alles dik in orde ;]


    Ja dat die vind ik wel goed ja mag ik je msn? Je kan me denk ik goed helpen vaker

    Xx.

    Nog meer tipz???

    Of je gaat hem playen :P
    En als hij er dan mee sit fsoo ,, dan ..
    Tjaa ,, dan geeft hij er duss egt om ,,Fsoo
    Denk ik tog..
    Jaa srry ,, Ik ben soo slegt in adviesen geven ..
    Succes dermee(K)


    Crack a bottle

    Of je gaat hem playen

    En als hij er dan mee sit fsoo ,, dan ..

    Tjaa ,, dan geeft hij er duss egt om ,,Fsoo

    Denk ik tog..

    Jaa srry ,, Ik ben soo slegt in adviesen geven ..

    Succes dermee(K)


    Hijs wel goed bedacht! Hijs vooral apart. Met tot nu toe alle adviesjes kom ik wel a ver

    Xx.