• Ik kwam dit ineens tegen op YT, vreselijk, maar toch ga ik helemaal stuk om de droogheid waarmee zij zingt :'D




    Hopelijk zijn jullie niet te erg geschrokken, want ik vond het wel heel eng hoor :Y)


    Wist niet in welke categorie ik het moest stoppen, want het is wel muziek, maar niet echt goed of dergelijke

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 16:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    oooh die vrouw ken ik zei is zoooo grappig! Joicejoin

    Die loempia :9~


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik vraag me af of het serieus is hoe ze doet (heb meerdere filmpjes gezien) en of ze wel 100 is :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh nee niet zij. Ik weet dat ze het voor de grap doet, maar ik kan me zo ergeren aan dat mens D:
    Sorry, ik zal die humor wel missen of zo.

    Feininger schreef:
    Oh nee niet zij. Ik weet dat ze het voor de grap doet, maar ik kan me zo ergeren aan dat mens D:
    Sorry, ik zal die humor wel missen of zo.


    Oh dus ze is niet echt zo? God zijn dank...
    Ze moet maar snel stoppen denk ik :'D Ik heb nu meer video's gezien en damn, dat zij zich niet schaamt joh o.ô
    Dit was overigens het enige ding waar ik om kon lachen... x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh God... Zij is zooo droog :'D
    Bij mij op school kent zo ongeveer iedereen haar haha

    Oh my god. Na 1.03 heb ik het filmpje stopgezet. Vreselijk.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Majikku schreef:
    (...)

    Oh dus ze is niet echt zo? God zijn dank...
    Ze moet maar snel stoppen denk ik :'D Ik heb nu meer video's gezien en damn, dat zij zich niet schaamt joh o.ô
    Dit was overigens het enige ding waar ik om kon lachen... x'D


    Nee ze is gelukkig niet écht zo. Ze heeft geloof ik nog een soort beauty channel waarop ze wel "normaal" doet, maar zelfs daar kan ik haar niet uitstaan D:
    Van mij mag ze stoppen, ja. Maar goed, er zijn vast mensen die het wel heel grappig vinden.

    Ik kan dat accent topografisch niet plaatsen.


    Searching heavens for another earth

    I like her x)


    wat was dit ookalweer

    ... Eh, ja. Wat moet ik hier nou op zeggen? :')

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 21:30 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Van zulke mensen moet ik echt schijten. /:


    If I were once a planet, you were the axis

    Eadlyn schreef:
    Van zulke mensen moet ik echt schijten. /:


    Best reaction ever :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit is werkelijk het meest fascinerende figuur dat ik vandaag tegenkwam!


    No growth of the heart is ever a waste