• En zoja, welke groepen? ^^

    Ikzelf luister voornamelijk naar Got7, maar ik ben ook gek op K.A.R.D, BTS, B.A.P., BlockB, EXO, Monsta X, etc.


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Ik heb een tijdje heel intensief geluisterd naar 2NE1, maar dat was eigenlijk de enige k-popgroep waar ik naar luisterde. Nu luister ik nog soms naar hen, maar vrijwel nooit meer. K-pop vind ik wel leuk, maar Idk, het is nooit verder gekomen dan 2NE1. x']


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Vorig jaar luisterde ik echt veel naar kpop (mn hele agenda stond vol met mensen uit kpop bands die m'n vriendin erin had getekend ;p) maar tegenwoordig niet heel veel meer.
    Er zit iemand naast me in de klas die er veel naar luistert, tho (ze laat me vaak video's zien etc).
    Echt fan van kpop ben ik niet, maar ik vind t wel altijd erg leuk en creatief (:

    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 15:16 ]


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Jup. Ik luister vooral naar VIXX. :)

    Ik luister vooral naar BTS en enkele nummers van Shinee, Super Junior, Shinhwa, Bigbang en Exo-K.


    Shoganai i ne~

    Janeway schreef:
    Jup. Ik luister vooral naar VIXX. :)

    Die zijn ook heel leuk ja!


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Day6 en BlockB vooral.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    GOT7! En DAY6 (ik ben vooral trash voor JYPE). Daarnaast stan ik K.A.R.D en NCT nog (:
    (nog wel meer maar dan ben ik hier nog even bezig)


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Ik deed ooit mee met een truth or dare op Quizlet en ik kreeg de opdracht mijn account te veranderen in een Got7 fan account. Toen begon ik het wat te luisteren en nu vind ik wel een stuk of 4 liedjes van ze heel erg leuk.

    Adornanble schreef:
    Ik deed ooit mee met een truth or dare op Quizlet en ik kreeg de opdracht mijn account te veranderen in een Got7 fan account. Toen begon ik het wat te luisteren en nu vind ik wel een stuk of 4 liedjes van ze heel erg leuk.

    Hahah, wat leuk!


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    @cobblepot en Lugano: Day6 vind ik ook heel leuk! Vooral het feit dat ze zelf instrumenten bespelen vind ik echt fijn.


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Jinyoung schreef:
    @cobblepot en Lugano: Day6 vind ik ook heel leuk! Vooral het feit dat ze zelf instrumenten bespelen vind ik echt fijn.

    Inderdaad ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jinyoung schreef:
    @cobblepot en Lugano: Day6 vind ik ook heel leuk! Vooral het feit dat ze zelf instrumenten bespelen vind ik echt fijn.

    Absoluut! Laat zien dat ze niet per se hoeven te dansen om bekend te kunnen worden enzo (als is DAY6 nog niet super bekend, maar dat komt nog wel)


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Lugano schreef:
    (...)
    Absoluut! Laat zien dat ze niet per se hoeven te dansen om bekend te kunnen worden enzo (als is DAY6 nog niet super bekend, maar dat komt nog wel)

    Inderdaad hahah, dat zal zeker nog wel komen!


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.