• Mijn linkermenu wil niet veranderen bij templates.

    (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    dat heb ik ook vet vaak. De laatste tijd gaat het alleen wel goed ;D
    Even berichtje naar Rutger sturen?


    To infinity and beyond •

    Kan je wel veranderen. Heb je dan ook wel alles veranderd?? En je ziet het alleen bij de plekken waar je die Template hebt


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ImmaWolf schreef:
    Kan je wel veranderen. Heb je dan ook wel alles veranderd?? En je ziet het alleen bij de plekken waar je die Template hebt


    Ja, ik heb alles wel veranderd en ik zie het niet op mijn profiel ;p de rest van de template wel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ja, ik heb alles wel veranderd en ik zie het niet op mijn profiel ;p de rest van de template wel.

    Dan kun je het beste even naar Rutger of 1 van de moderators gaan. Die kunnen je vast wel helpen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    He pssst, mods en zo. Het werkt nog steeds niet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bij mij veranderd ie zowiezo helemaal niets.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Het gaat lekker met die templates xd.

    (kitty)


    To infinity and beyond •

    Ja, dat was bij mij ook weleens, dan verander je het, maar springt het vanzelf weer terug. Ik weet niet, hij doet het inmiddels bij mij, na 100x proberen..


    It ain't broke, so don't fix it.

    classic schreef:
    Ja, dat was bij mij ook weleens, dan verander je het, maar springt het vanzelf weer terug. Ik weet niet, hij doet het inmiddels bij mij, na 100x proberen..


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Bij mij doet ie het soms wel, soms niet.