• Of dit verhaal ook mensen aanspreekt. Het lijkt een beetje op een verhaal over prostituees, MAAR ik geef er een andere draai aan =3 En nu wil ik graag weten wat jullie er van vinden (:




    Flashback.
    Ik verneem hoe hij voorzichtig mijn lichaam binnen dringt. Zijn handen plaatsen naast mij, en zacht begon hij te stoten. Hij werpt een blik in mijn ogen. Zijn ogen glinsteren en stralen betrouwbaarheid uit. Vervolgens kust hij me zacht in me hals. Nog nooit is iemand zo lief voor me geweest. Het was altijd anders, ze moesten altijd wild zijn en me pijn doen. Maar hij, hij is anders. Dit keer geniet ik er zelfs van. Ik voel een paar fijne kriebels door mijn onderbuik gaan en een lachje verschijnt op mijn gezicht. Ik sluit heel even mijn ogen van genot en een klein kreuntje onsnapt uit mijn mond. Mijn ogen schieten geschrokken open. Ik heb nog nooit gekreund van genot. Ik zie hoe hij me lief aankijkt met een klein glimlachje. Ik voel hoe mijn wangen rood kleuren. “ Het geeft niet.” Hijgt hij zacht terwijl hij voorzichtig door stoot. Een zachte kus op mijn mond volgt al snel. Het is alsof hij me begrijpt terwijl hij me niet kent. Hij versnelt zijn stoten waardoor ik harder begin te kreunen. Het is heerlijk. Het is speciaal.


    Ik had nooit zo rot moeten doen, nooit! Hij was de liefste jongen die ik kende. Hij deed me geen pijn maar liet me puur genieten. Sinds ik hem als klant heb gehad is het alsof er iets niet klopt aan mij. Alsof ik niet normaal ben.
    Ik barste los.. Ik was het niet gewend dat een jongen lief voor me zou zijn. Volgens mij had hij het allemaal wel door. Toen ik begon te blozen onder het seks, dat was gewoon een verrader. Het liet zien dat ik genoot.
    Daardoor kon hij alles van me aflezen. Ik kon er niet tegen. Ik was bang, bang dat hij me zwak ging vinden. En een meisje zoals ik hoort geen zwakte te tonen. Ik ben flink tegen hem uitgevallen en geschreeuwd dat hij weg moest gaan en ik hem nooit meer wou zien. Maar dat meende ik niet. Het was gewoon frustratie. Maar nu mis ik hem, en ben ik hem kwijt..



    When she knows she's an angel, her whole world turns upside down.



    Het gaat dus over een meisje dat bij de prostitutie werkt omdat ze het moeilijk heeft met geld. Alleen is ze geen dood normaal meisje, maar een beschermengel. Wanneer ze daar achter komt veranderd alles (:

    Update: Hij staat online! (:
    http://www.quizlet.nl/stories/49602/weakness/

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 18:02 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb er even 16+ bij gezet ;)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb er even 16+ bij gezet ;)

    Dankje (:


    Sometimes it's best not to care.

    Oew ;D wie had die cover gemaakt ? ;D hijs cuwl ;D en je weet dat ik hem al wil lezen ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Oew ;D wie had die cover gemaakt ? ;D hijs cuwl ;D en je weet dat ik hem al wil lezen ;P


    Joszie
    I know<3 Thankyou.


    Sometimes it's best not to care.

    Fellatio schreef:
    Oew ;D wie had die cover gemaakt ? ;D hijs cuwl ;D en je weet dat ik hem al wil lezen ;P

    Ik heb ook al 7 deeltjes geschreven maar hij staat nog niet online (:


    Sometimes it's best not to care.

    Zeker doen. ;D
    Wil je een gb bericht sturen als je 'm online zet, zodat ik een abbo kan nemen? (A)


    I like boys who drive cars too slow.

    xUnleashed schreef:
    Zeker doen. ;D
    Wil je een gb bericht sturen als je 'm online zet, zodat ik een abbo kan nemen? (A)

    Okay zal ik doen, Dankje <3


    Sometimes it's best not to care.

    Doen!
    Verwittig je wel even als hij online komt? Anders kan ik namelijk geen Abo nemen.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Doen!
    Verwittig je wel even als hij online komt? Anders kan ik namelijk geen Abo nemen.

    Komt goed (:
    En jij ook bedankt dat je hem wil lezen (:


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb hem online gezet (:


    Sometimes it's best not to care.

    Staan al 6 deeltjes online x)


    Sometimes it's best not to care.

    12 deeltjes (:
    - sorry als dit onder topic omhoog schoppen valt -
    Wil gewoon graag meer lezers en reacties. (:


    Sometimes it's best not to care.