• Er gebeuren wel eens grappige dingen tijdens hun tour's,optredens en interviews hier zijn er een paar van: * Een TH fan was tictacs aan het eten en Bill vroeg of hij er eentje kreeg, de fan zei nee! en toen ging Bill in het rond springen en zagen voor tictacs bij zijn bodyguard!!!
    * Bill zag eens een grote spin en hij was er super bang voor en riep Tom.. samen hebben ze de spin bespoten met hun deodorant en hem in brand gestoken... lol Uitspraken van de boys:
    * Bill: wat ligt hier? Tom's teddybeertje! daarom heeft hij zo slecht geslapen vorige nacht...:) Tooomm je teddy! Tom: jaja mijn teddy laat hem nu maar liggen! Bill: ik aai hem wel even voor je *lacht
    * Een interviewer vroeg wat het beschamendste was wat ze ooit hebben meegemaakt.. Tom's andwoord: dat we daar moeten staan met Georg!
    *Georg: in een groep zitten met Bill en Tom was in het begin wel raar door het leeftijdsverschil.. Tom: maar daar viel gelukkig niet veel van te merken, Georg is toch maar een lomperik :)


    death to the one at the end of the serenade.

    Da met die tictackskes (hoe ge het ook schrijft XD)

    blijf ik gw geweldig vinden xD


    We'll never be as young as we are tonight