• hay people. Iedereen kent wel zo'n Diamond ketting. wel ik wilde er zo een bestelle op internet als cadeautje voor een vriendin van me. Maar weet iemand zo'n sites waar je die op kan bestellen ? ik heb natuurlijk al wel een paar sites gevonden maar daar waren de diamonds kettingen ofterwijl te klein of te lelijk of te duur [mijn max budget is 30 € , zondr verzendkosten]


    hier is een voorbeeld, [het is trouwens van de kiki kannibal site maar daar kost die al 70$ ]
    het hoeft trouwens niet met diamandjes op te zijn, dat mag wel,maar hoeft niet.liefst ook roos van kleur.

    http://shop.kikikannibal.com/images/1217053981839-294795508.jpeg

    danke !

    x


    And all the girls in the front row scream your name.

    geen idee srry


    We can only learn to love by loving.

    kijk op ebay e typ emo diamond in ofzo naja kijk daar maar


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zelf maken met strijkkralen! [:
    Die dingen kosten.. een paar euro ofzo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zelf maken met strijkkralen! [:
    Die dingen kosten.. een paar euro ofzo.


    jah idd! ik heb namelijk n hartje xD


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    (...)

    jah idd! ik heb namelijk n hartje xD


    Ik boemboxen & diamanten :']


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    jah idd! ik heb namelijk n hartje xD


    jah, maar ik heb liever dat het 'echt' is.

    als het voor mij was dan kon ik dat wel doen maar het is voor één van men beste vriendinnen.


    And all the girls in the front row scream your name.

    I dunno. Ik weet wel dat Máriko het Real Life ding heeft.

    http://sieraden-horloges.shop.ebay.nl/items/?_nkw=emo+diamond+necklace&_sacat=281&_fromfsb=&_trksid=m270.l1313&_odkw=emo+diamond&_osacat=281

    Kijk hier maar even.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wou er ook soow een...
    En toen ik er nergus een kon vinden heb ik mijn zusje de eervolle taak gegeven om er een vr me te maken met strijkparels:)
    Zoals hierbovn al gezegd werd..


    Live for something or die for nothing