• De tittel zegt genoeg zeker?Ik heb al veel in het ziekenhuis moetten zijn door ongevallen.Maar nog maar 1 keer geopereerd toen ik rond een jaar of 6 was aan mijn stembanden.Ja ik heb er nu soms nog last van omda ik ni mogt prate en ik heb mijn mond ni kunne houwe en soms als ik praat komt er dus geen geluid uit en da is best wel een stom zicht XD Maar da komt ni vaak voor n_n

    nog nooit (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)=O bij mij waren de kwamers knalgroen x|

    bij mij waren ze spier wit.en ik werd wakker in een ander kamer Oo en vanaf dan deed mijn keel gigantisch veel pijn en kon ik bijna ni spreke maar ik kan nooit mijn mond houde XD

    (...)
    bij mij waren ze spier wit.en ik werd wakker in een ander kamer Oo en vanaf dan deed mijn keel gigantisch veel pijn en kon ik bijna ni spreke maar ik kan nooit mijn mond houde XD
    het eerste wat ik zei was: "water!" en die mensen allemaal in paniek dat ik stikte x|

    (...)het eerste wat ik zei was: "water!" en die mensen allemaal in paniek dat ik stikte x|

    water?XD
    het eerste wa ik zei was;
    waar ben ik Oo

    (...)
    water?XD
    het eerste wa ik zei was;
    waar ben ik Oo
    mwaha x] nee, dat was het laatste wat ik dacht :P

    Nog geen Ö !!


    What's wrong whit loving someone?

    nog niks:D


    I am an idiot, I move.

    (...)mwaha x] nee, dat was het laatste wat ik dacht :P

    Rarerd :D

    (...)
    Rarerd :D
    nou bedankt xD

    nog nooit. denk ik. XD.

    oh ja, toch wel. ergens iets in mijn hersenen, maar zoals je kunt zien, heeft dat weinig geholpen [aa]

    Teenoperatie x'D

    teennagel late trekke x'D
    da was ni leuk x(
    maar de eerste 2 dage moest mn been dus ruste en werd ik verwend (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn voorhoofd moest alleen geplakt omdat ik met mijn hoofd tegen de punt van de muur was gevallen.

    Op mijn verjaardag. Toen lag mijn moeder in het ziekenhuis, dus was ik alleen met mijn vader.

    Te quiero, artista. ('w)


    -

    Nja ik moet 31 oktober geopereerd worden ;S


    -

    Aan mijn oog, daar moeste ze toen allemaal sneetjes in make :S

    En tanden laten trekken in het ziekenhuis xD

    En mn achterhoofd moete laten hechten xD


    The quiet scares me because it screams the truth ..

    Niks.

    Maar heb wel vaak last van mijn rug. ( Mijn pa, opa en oma trouwens ook )

    Mijn pa is wel aan zijn rug geopereerd. Als het erger word heb ik het er voor over ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D