• Members of the WAG-gang

    Mourinho - Lynn - WAG van Xavi.
    Nerazzurri - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RxSergioJan - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa.
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Rumour - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Megalomania - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    4xFabregas - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 18:12 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ramsey schreef:
    (...)

    Is goed hoor. School gaat voor!
    Succes met school!

    Hha jha, ik zit nog in vakantiestemming, dus het zal morgen wat worden met al die wetenschappelijke vakken. Volgens mij wouden de leerkrachten ons op dinsdag vermoorden.


    Tears are words the heart can't say.

    Dag Elena <3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Megalomania schreef:


    HAMSJAM :9~:9~

    nomnomnom


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sorry dat ik zo weinig reageer en plaats in EC maar ik ben met dit weer erg in de tuin, en als ik al op internet zit, is het meer op Tumblr. Daarnaast moeten we nu écht heel erg met keuzes van vakken en opleidingen bezig zijn op school en tik ik een nieuw Jesús Navas verhaal in Word.


    Nog meer Hamsjam :9~:9~:9~:9~:9~


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nerazzurri schreef:
    Sorry dat ik zo weinig reageer en plaats in EC maar ik ben met dit weer erg in de tuin, en als ik al op internet zit, is het meer op Tumblr. Daarnaast moeten we nu écht heel erg met keuzes van vakken en opleidingen bezig zijn op school en tik ik een nieuw Jesús Navas verhaal in Word.

    Kimmm, oh ik ben al blij dat je even komt kijken. Het viel me al op dat je er zo lang niet was ;o Maar, hey, ik begrijp het wel. (: Zolang je ons maar niet vergeet <3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb net iets heel ergs gedaan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Megalomania schreef:


    Nog meer Hamsjam :9~:9~:9~:9~:9~
    XAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVI (H)


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ramsey schreef:
    Ik heb net iets heel ergs gedaan.
    Gooi het er uit..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ramsey schreef:
    Ik heb net iets heel ergs gedaan.

    Wat heb je gedaan?


    Tears are words the heart can't say.

    Nou, mijn hond was een beetje vervelend aan het doen. En toen flipte mijn vader en pakte hij een stok. Hij zei van als hij nog een keer ging rennen hij ging slaan met die stok. Dus ik pakte een andere stok. En toen zei ik van; Sla mijn hond met die stok en ik sla jou helemaal kapot met deze. Maar het enge is dat ik het gewoon meende. Ik had hem echt gewoon geslagen, dat weet ik gewoon.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Pfff, ik weet niet welke vrouwelijke bekende ik als hoofdpersonage voor mijn nieuw verhaal moet kiezen..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ramsey schreef:
    Nou, mijn hond was een beetje vervelend aan het doen. En toen flipte mijn vader en pakte hij een stok. Hij zei van als hij nog een keer ging rennen hij ging slaan met die stok. Dus ik pakte een andere stok. En toen zei ik van; Sla mijn hond met die stok en ik sla jou helemaal kapot met deze. Maar het enge is dat ik het gewoon meende. Ik had hem echt gewoon geslagen, dat weet ik gewoon.

    Das idd best eng. Al zou ik dat ook zeggen moest mijn Vader dat zeggen, alleen zou ik het niet zo menen, gewoon als dreiging.
    Maar dat hij zou slaan op je hond, vind ik echt wel erg.


    Tears are words the heart can't say.

    Ramsey schreef:
    Nou, mijn hond was een beetje vervelend aan het doen. En toen flipte mijn vader en pakte hij een stok. Hij zei van als hij nog een keer ging rennen hij ging slaan met die stok. Dus ik pakte een andere stok. En toen zei ik van; Sla mijn hond met die stok en ik sla jou helemaal kapot met deze. Maar het enge is dat ik het gewoon meende. Ik had hem echt gewoon geslagen, dat weet ik gewoon.
    Misschien is het wel goed om het te menen. Blijkbaar betekend jou hond heel veel voor jou, misschien wel meer dan je vader. Misschien moet je het hem eens op een rustige manier proberen duidelijk te maken. Hem vertellen dat, als hij jou hond pijn doet, hij joù ook pijn doet daarmee. Als hij niet wil luisteren, vertel het dan asjeblief tegen je moeder, of je grootouders aan je vaders kant, iemand die nauw bij hem leeft. Of schrijf het allemaal op in een brief. Je vader moét weten dat hij je pijn doet door zo op je hond te reageren. Alleen hij kan er iets aan veranderen..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ben ik weer.


    Hope goes lost but never dies.