• Hee guys,

    Volgens mij is hier al eens een topic over geweest, maar ik zag het onderwerp niet bij het eerst-lezen-topic, dus ik post er maar een nieuw topic over.

    Is het een idee om te zorgen dat er voortaan meer ‘vreemde’ tekens gebruikt kunnen worden in gebruikersnamen? Ik denk hierbij aan de Zweedse å, de Deense æ en de Noorse ø die ik graag wil gebruiken, maar er zijn meer tekens die (naar ik aanneem) users willen kunnen gebruiken, zoals letters uit het Griekse alfabet.

    Ik hoor graag of jullie dit een idee vinden. (krul)

    Groetjes :Y)


    oi, suzy

    Helemaal voor. Ik had het ook al in het topic gezegd toen.

    Het is alleen zo jammer dat er nooit iets met suggesties gedaan wordt.

    JA.
    JA.
    JA.
    JA.
    JA.
    Had ik al ja gezegd?


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben helemaal voor!
    En een - zou ik ook nog leuk vinden tho.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Voor maar ook weer tegen. Het is niet echt leuk om mensen met usernames te zien die alleen maar bestaan uit tekens. En is het ook niet echt leuk dat iedereen dan eigenlijk dezelfde username zou kunnen nemen maar dan met een ander teken erachter. Other than that ben ik voor.

    Adornanble schreef:
    En is het ook niet echt leuk dat iedereen dan eigenlijk dezelfde username zou kunnen nemen maar dan met een ander teken erachter.


    Dat kan nu ook met getallen achter usernames, dus dat argument vind ik niet echt steekhoudend. (krul)


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    (...)

    Dat kan nu ook met getallen achter usernames, dus dat argument vind ik niet echt steekhoudend. (krul)


    En met hoofdletters I etc. Of met een streepje ervoor.


    Heaven is a place that we all have

    Olsson schreef:
    (...)

    Dat kan nu ook met getallen achter usernames, dus dat argument vind ik niet echt steekhoudend. (krul)


    Hmm, daar heb je wel weer gelijk in.

    Ik zou zelf niet dat soort tekens gebruiken, maar een vreemd teken creëert wel een andere sfeer.
    Vęrå
    Vėrā
    Vêrâ

    Vøs
    Vōs
    Võs
    Vöß


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik ben bang dat je dan vier/vijf users met dezelfde namen, maar dan net een ander accent krijgt.... Met nummers erachter houd ik het meestal nog wel uit elkaar, maar met die hoofdletter i en de l kan ik soms al best verward raken... Het lijkt me echt heel erg gaaf, maar ik denk dat het gewoon te verwarrend is :/


    We've lived in the shadows for far too long.

    Granian schreef:
    Ik ben bang dat je dan vier/vijf users met dezelfde namen, maar dan net een ander accent krijgt.... Met nummers erachter houd ik het meestal nog wel uit elkaar, maar met die hoofdletter i en de l kan ik soms al best verward raken... Het lijkt me echt heel erg gaaf, maar ik denk dat het gewoon te verwarrend is :/


    Dat is ook waar. Straks krijg je 10 users die Harry Potter heten.

    1. Hàrry Pøtter
    2. Harry Pøtter
    3. Hārry Pōtter
    4. Hårry Pøtter
    5. Hãrry Põtter
    6. Hårry Pötter
    7. Hârry Pôttêr
    8. Hãrry Pøttęr
    9. Hàrry Pöttër
    10. Härry Pòttèr


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Granian schreef:
    Ik ben bang dat je dan vier/vijf users met dezelfde namen, maar dan net een ander accent krijgt.... Met nummers erachter houd ik het meestal nog wel uit elkaar, maar met die hoofdletter i en de l kan ik soms al best verward raken... Het lijkt me echt heel erg gaaf, maar ik denk dat het gewoon te verwarrend is :/


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ja, ik snap de verwarring, maar aan de andere kant kan je dan wel eindelijk eens die ene username nemen die bezet is door een user die al twee jaar niet meer online is gekomen. Het kan dus op zich ook positief uitpakken? Het is sowieso onlangs eens boven gekomen dat het niet geaccepteerd wordt dat users expres verwarrende namen nemen, oid. Ik weet het fijne er niet meer van, maar er was eens een topic over.


    Mhm?

    Apfelstrudel schreef:
    (...)

    Dat is ook waar. Straks krijg je 10 users die Harry Potter heten.

    1. Hàrry Pøtter
    2. Harry Pøtter
    3. Hārry Pōtter
    4. Hårry Pøtter
    5. Hãrry Põtter
    6. Hårry Pötter
    7. Hârry Pôttêr
    8. Hãrry Pøttęr
    9. Hàrry Pöttër
    10. Härry Pòttèr


    Ooh, net zoals toen '_' populair werd, toen was er een actie dat mensen zich een bepaalde hoeveelheid lage streepjes achter hun naam zetten. Toen had je:
    ___
    ____
    en natuurlijk
    _____

    Afijn, ik weet niet of het mogelijk is voor de moderators en de coderingen. Maar anders ben ik wel voor.


    Tijd voor koffie.

    Dat kan nu ook allemaal met i en I/ L en l, maar daar wordt haast geen misbruik meer van gemaakt na dat modtopic.

    Ik ben suuuuuuuuuuuuuuuuper hard voor je hebt geen idee
    Ik zou super graag mijn username die ik als standaard heb (Firgun, ik ben namelijk van plan ernaar terug te keren) in z'n oorspronkelijke schrift te kunnen schrijven, haha. Het zou ook heel veel mogelijkheden open zetten.
    Misschien krijg je dan meerdere "dezelfde" namen, maar langs de andere kant heb ik iets van: er is toch ook bijna niemand die van die underscore echt misbruik maakt, dus wat is het probleem? :/


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried