• De stelling van vandaag luidt:
    Scholen moeten strengere maatregelen nemen op leerlingen die spijbelen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneeens. (bloos)

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 0:01 ]


    Numbers.

    Mee eens, maar ouders moeten er zelf ook beter op letten bij hun kind. Ook vind ik het een kwestie van zelfverantwoordelijkheid. Wil jij spijbelen? Prima, maar je kunt gevolgen verwachten.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 0:02 ]


    everything, in time

    Zeker weten. Haal de linialen maar weer eens uit de kast om dat tuig flink op de vingers te tikken. (6)

    Somethnholic schreef:
    Oneeens. (bloos)


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Eens, ze moeten er ook beter op letten. Bij ons op school is het gewoon te makkelijk om te spijbelen, en dat is gewoon onacceptabel. En als ze er dan achterkomen, wat bijna nooit voorkomt, is de straf melden om 8 uur 's ochtends.
    Het moet dan ook wel van de kant van de ouders komen, maar hoe moeten zij het weten? Ik vind dat de school dan gewoon de ouders moet inlichten.
    Maarja.. (:

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 0:18 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    BDSM schreef:
    Zeker weten. Haal de linialen maar weer eens uit de kast om dat tuig flink op de vingers te tikken. (6)
    Jouw naam in combi met jou zojuist gegeven reactie, geven me een beetje een vreemd beeld :3 ghehehe

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 0:46 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Somethnholic schreef:
    Oneeens. (bloos)

    Ik doe het altijd, als ik het doe per ongeluk ja mensen, dat is mogelijk!
    Maar ook wel weer eens voor de schoolverzuimers,
    een ergere straf zou ze meer kunnen afschrikken
    Maar eerst moet de controle beter;
    Ze hadden bij mij pas na een half jaar door dat ik op geen enkele basisschool zatxD
    Klopt, ik zat al op de middelbarexD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oneens.
    School begint soms zo vroeg en ik lijd aan een vorm van Insomnia waardoor ik elke dag niet voor 5 uur slaap. Als ik dan om 7 uur weer mijn nest uit moet, tja. Dan slaap ik af en toe wel door mijn wekker heen en verslaap ik me een paar uur. Ik doe dit niet met opzet en vind het dus onterecht als ik bestraft word op spijbelen.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Oneens. Bij mij op school niet. Daar krijg je al gelijk een vierkant rooster als je een dag niet op school ben gekomen en je moeder weet er niks van. Dus spijbelen bij ons kan gewoon niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oneens, het is toch niet de probleem van de school dat die kinderen hun toekomst verpesten? Ze merken vanzelf wel wat ze missen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Demonomania schreef:
    Oneens.
    School begint soms zo vroeg en ik lijd aan een vorm van Insomnia waardoor ik elke dag niet voor 5 uur slaap. Als ik dan om 7 uur weer mijn nest uit moet, tja. Dan slaap ik af en toe wel door mijn wekker heen en verslaap ik me een paar uur. Ik doe dit niet met opzet en vind het dus onterecht als ik bestraft word op spijbelen.
    Dan bespreek je dat (lijkt me) met de mentor en dan is het toch geen spijbelen?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Eens, bij ons op school kun je het meteen dubbel inhalen, maar ik hoor vaak dat er op andere scholen helemaal niks aan gedaan wordt en daar moet wat aan gedaan worden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Eens,
    er wordt bij ons niks aan gedaan :0


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Oneens, ik denk dat ze streng genoeg zijn :/

    bij ons moet je 2 weken nablijven als je 1 uur mist, oneens dus.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca