• De stelling van vandaag luidt:
    Scholen moeten strengere maatregelen nemen op leerlingen die spijbelen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij ons op school moet je als je ziek bent voor kwart over 9 bellen anders word er naar huis gebeld waar je bent. & als je dan gesnapt word dat blijf je 2 weken lang na tot 5 uur. Ik vind dat wel goed eigenlijk(A) Maar toch, ik vind het ook je eigen verantwoordelijkheid.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 15:47 ]


    Choose your battles, then you win the war

    Juist niet! De leerlingen ondervinden de gevolgen er zelf wel van.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    PRESIDENT schreef:
    Mee eens, maar ouders moeten er zelf ook beter op letten bij hun kind. Ook vind ik het een kwestie van zelfverantwoordelijkheid. Wil jij spijbelen? Prima, maar je kunt gevolgen verwachten.


    I´m nothing special.

    PRESIDENT schreef:
    Mee eens, maar ouders moeten er zelf ook beter op letten bij hun kind. Ook vind ik het een kwestie van zelfverantwoordelijkheid. Wil jij spijbelen? Prima, maar je kunt gevolgen verwachten.


    your eyes are like stars in the night.

    Oneens
    Als je bij ons anderhalve dag spijbelt wordt je al geschorst en van school gestuurd dus dat vind ik behoorlijk streng


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    PRESIDENT schreef:
    Mee eens, maar ouders moeten er zelf ook beter op letten bij hun kind. Ook vind ik het een kwestie van zelfverantwoordelijkheid. Wil jij spijbelen? Prima, maar je kunt gevolgen verwachten.


    daar ben ik het echt helemaal mee eens.
    In mijn klas doen ze elke keer als ze straf krijgen alsof ze niets misdaan hebben en dat iedereen gewoon tegen hun is.
    Maar een échte sanctie komt er niet, hoogstens een strafstudie waar ze vaak niet eens komen opdagen.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Oneens. Juist minder HAHA.


    We accept the love we think we deserve.

    PRESIDENT schreef:
    Mee eens, maar ouders moeten er zelf ook beter op letten bij hun kind. Ook vind ik het een kwestie van zelfverantwoordelijkheid. Wil jij spijbelen? Prima, maar je kunt gevolgen verwachten.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ze zouden eens moeten beginnen met iedere spijbelaar hetzelfde te behandelen. Sommige spijbelen altijd en krijgen nooit problemen, andere spijbelen nooit en als ze het dan eens een keer doen dan komen ze wel in de problemen.


    -

    Hangt van school tot school af denk ik. De ene zijn streng genoeg de andere niet


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Rocket schreef:
    Eens, bij ons op school kun je het meteen dubbel inhalen, maar ik hoor vaak dat er op andere scholen helemaal niks aan gedaan wordt en daar moet wat aan gedaan worden.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    PRESIDENT schreef:
    Mee eens, maar ouders moeten er zelf ook beter op letten bij hun kind. Ook vind ik het een kwestie van zelfverantwoordelijkheid. Wil jij spijbelen? Prima, maar je kunt gevolgen verwachten.


    KATSU!

    LOLNO :|


    Imperfection Is Beautiful

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Dan bespreek je dat (lijkt me) met de mentor en dan is het toch geen spijbelen?

    Heb ik allang geprobeerd, heeft geen nut.
    Als ik moet nablijven in verband met 'spijbelen' ga ik gewoon niet.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Oneeeeens, ik heb die leerplichtambtenaar al vaak genoeg gezien, thank yah :'D -wens ik niemand toe- lawl