• ik heb een gsm-abonement bij proximuswaarbij ik 600 smse kan sturen maar dat is veel te weinig en ik kan nog maar 50 smsen sturen nu waarmee ik nog 21 dage moe toekome xp
    maar ik durf myn ouders niet om een ander abonement te vragen, want die zijn nogal spaarzaam en tegen veel smsen enzo
    en kan je zomaar stope me je aboment ?
    ik weet het heel raar om te vragen , maar ik wil da echt wete xp
    alvast thnx xxxx

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 18:59 ]


    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. Winston Churchill

    ja ik wee da ook nie hoowr, ik zou et toch aan ju ouders vrage en je kan het ook zo op internet op zoeke x]

    Ofterwijl, ik vind het vervelend hoe je typt, maar ik zou je ouders toch maar vragen. Boos kunnen ze er niet om worden toch?


    your eyes are like stars in the night.

    Tbh kan ik niet eens lezen wat je bedoelt.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Je kan niet zomaar stoppen met je abonnement, geloof ik. Moet je even de voorwaarden van je provider erop nalezen.
    En 600 smsjes? Jeeeemig. Daar kan ik bijna een jaar mee joh. okee niet
    Betalen je ouders je abonnement dan? Want dan vind ik dat je het al heel erg getroffen hebt met zoveel smsjes...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb heel chill abbo bij ben. Sms namelijk ook heel veel en bel bijna nooit. Heb nu 1000 smsjes en 50 belminuten voor 14 euro in de maand! Maar ik zou wel naar je ouders gaan anders schrikken ze zich kapot bij je telefoonrekening!! xx


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Kheb nekeer bij Mobistar 5000 gratis smskes gehad voor 15 euro per maand. da was in feite gwn pre-paid, ma da moest wel binne de maand herlaad worden.

    Misschien kunde daar is na horen? Da heette Tempo Play peins ek. ^^

    - Oké, nu had ik even zin om op z'n vlaams te praten :x -


    Let the Night embrace you

    ik heb ook mobistar en 5000 gratis smsen en daar kom je wel mee toe :'D
    oh ja zorg ervoor dat je een herlaadkaart hebt , ik had eerst een abo en toen kreeg ik elke maand een hele stapel met wanneer en naar wie ik smsen had gestuurd , toen waren mijn ouders redelijk RAZEND :|

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 19:02 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nimf schreef:
    Kheb nekeer bij Mobistar 5000 gratis smskes gehad voor 15 euro per maand. da was in feite gwn pre-paid, ma da moest wel binne de maand herlaad worden.

    Misschien kunde daar is na horen? Da heette Tempo Play peins ek. ^^

    - Oké, nu had ik even zin om op z'n vlaams te praten :x -
    tempo music ;D!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    MAAR 600 ? Ik heb ook Abo bij PROXIMUS en ik heb 4000 smsen elke maand plus nog eens 15 euro belwaarde en 15 gratis surf on mobile sessie's als je meer wil weten over een abonnement moet je morgen met mij maar eens mee gaan naar de winkel.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey