• Ik kan zo kwaad worden als ik hoor da mensen hun dieren mishandelen, mijn papa zegt dat er in de krant iets staan over mishandeling met een hond ofzo, ik wil da wel weten ma ik wordt dan altijd boos en verdrietig, als ik die mens zou zien, ik zou die dood kloppen >< waarom zijn mensen zo'n beesten en .. ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Praktisch gezien ben jij ook een beest als jij iemand doodslaat, dus please, stop bitching.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    Praktisch gezien ben jij ook een beest als jij iemand doodslaat, dus please, stop bitching.

    reageert dan ni he.. ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Necrophiliac schreef:
    Praktisch gezien ben jij ook een beest als jij iemand doodslaat, dus please, stop bitching.

    Denk jij nu echt dat ze dat zou doen? Het is maar een uitdrukking om te laten weten hóe boos ze daar om is!

    En ja, waarom kopen ze dan dieren, stomme kutters! ><


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Vindt ik ook!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    mensen die dieren mishandelen zijn echt zielig!
    het komt ook nog eens vaker voor dan je denkt...


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    dat is echt , ik krijg daar hartzeer van of als ze van die beelden tonen op tv van mishandelde paarden of doodgeknuppelde zeehondjes :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    mee eens x)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik kan daar ook niet tegen. Ik zou die mensen zelf dood willen slaan. Zo'n diertje heeft geen macht, kan nauwelijks iets doen tegen een mens. Die mensen die dat doen moeten echt zelf mishandeld worden!


    Sometimes it's best not to care.