• oké, ik heb dus een probleempje :')

    Ik begin altijd aan een story, want ik heb dan een idee, en de eerste 2 hoofdstukken schrijven gaat goed..
    maar dan heb ik nooit eens zin om aan het derde te beginnen of het vierde enzovoorts... en dan verwijder ik de story omdat ik er toch niet meer aan werk.
    Ik heb dit probleem al bij elke story die ik gemaakt had.. Hebben jullie misschien een idee dat kan helpen? Want ik zou graag ook eens verhaal echt af kunnen maken...

    x

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 19:12 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Eerst een verhaallijn maken, zodat je weet wat je wilt gaan schrijven.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Misschien moet je het jezelf gewoon een beetje verplichten om verder te schrijven? En misschien vind je het dan terug leuk?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb dat ook altijd, dus ik schrijf niet! :Y)


    1.25

    Ik heb dat soms ook, maar dat komt door tekort aan motivatie


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb er zelf ook last van, Niet bij twee of een hoofdstukken, maar in het midden van het verhaal (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Marshmellow schreef:
    Misschien moet je het jezelf gewoon een beetje verplichten om verder te schrijven? En misschien vind je het dan terug leuk?


    Ik verplicht mezelf ook om een deeltje te schrijven, maar als ik het dan zonder motivatie doe, of zonder goesting zal ik maar zeggen. dan zit ik er heel lang over te doen voor een stukje dat heel kort en saai is.. :s


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov