• Morgen willen ze bij ons op school de derdes & de vierdes hypnotizeren. Geen idee waarom, ik denk dat de 'commerciëel' willen doen of zo. Ik heb geen idee wat ze precies willen doen, want ze houden het vaak met 'We zoeken leerlingen van de tweede graad die zich willen hypnotizeren' en het bijhorende filmpje op YouTube werkt niet eens (': . Je moet wel toestemming hebben van je ouders.
    Best zielig, eigenlijk, want ik vind hypnose iets wat je niet voor de show moet doen. Het werkt blijkbaar erg goed bij therapiën en zo. Wie weet wat er ook allemaal mis kan lopen, want als ik het goed begrijp is het jouw onbewuste dat naar boven komt.

    Wat vinden jullie van hypnose?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Voor de lol vindt ik het ooit wel grappig, maar ik zou er zelf nooit aan meedoen. Voor het zelfde geldt zeg of doe ik iets verschrikkelijk belachelijks.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vind het een beetje eng, eigenlijk ;x.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Best kinderachtig, waarom willen ze dat nou weer op school doen?


    -

    Ik zou het nooit doen,ze blijven uit mijn hoofd.
    Maar gevaarlijk is het niet. Er kan eigenlijk niks gebeuren,zolang een professional het doet.
    @ LENI
    Je kan niks doen,het is alsof je slaapt,qua bewegen.Alleen de ergste slaapwandelaars die er in getraind zijn om te bewegen tijdens hypnose kunnen een beetje bewegen.Maar zulke dingen als doe een kip na kan niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik weet niet eens wat het inhoudt.
    Ik dacht altijd dat je dingen deed wat anderen je beveelden. Maar dat blijkt dus niet waar te zijn..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik wil ook wel eens gehypnotiseerd worden. Dan weet ik ook eens hoe dat voelt. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik doe aan zelfhypnose en het is erg goed, rustgevend en inzicht gevend voor je. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik zou het wel eens mee willen maken (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik geloof er niet in:X
    Ik ben iemand die alles zelf eerst moet uit testen voordat ik het geloof :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil eigenlijk best wel een keer aan zo'n soort iets meedoen, alles moet je minstens één keer in je leven hebben geprobeerd, niet?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik dacht eigenlijk dat dat alleen maar bestond in films ;'D


    effort never betrays you