• Hallo lieve Quizletters!
    Wij hebben het eens gehad over de reclame straffen.
    Zoals jullie waarschijnlijk wel weten krijg je een reclame straf als je reclame maakt in gb, pb etc, ofwel plaatsen waar dat niet mag. De eerste reclame straf is een waarschuwing, bij de tweede word de mogelijkheid om berichten te sturen je 3 uur ontzegd. Daarna 6, dan 9 etc.

    Wij zijn de laatste tijd een paar users tegen gekomen met bijvoorbeeld al 9 reclame straffen! Als je even rekent kom je uit op 24 uur niet de mogelijkheid om berichten te sturen. En dan heeft die user daarvoor al de 3, 6, 9, 12, 15, 18 én 21 uur meegemaakt.
    Wij hebben besloten dat we vanaf een bepaald niveau, ná de reclamestraf nog een algehele ban geven, want blijkbaar leren die users er niks van. Eerst begint dat met korte bans, maar die worden steeds langer en vanaf 9 mei 2011 gaan wij mensen met niveau 13 permanent bannen.

    Als het je lukt om tot 15 te komen zonder dat we je al permanent geband hebben, dan zet moderator Courtesan een filmpje op Youtube dat ze flauwvalt (flower).

    Groetjes van de mods!

    p.s. Het overkomt bijna niemand om zo veel reclamestraffen te krijgen, dus eigenlijk kan je dit bericht gelijk wel weer vergeten ^^.

    In de huisregels staat het volgende over reclame:
    Reclame
    De regels over reclame;
    - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je creaties, behalve in de promotie subforums, in de shoutbox en in de spotlight.
    - Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je profiel.
    - Het is niet toegestaan om anderen te vragen om jou kudo’s te geven voor je story.
    De regels over reclame voor andere sites;
    - Het is toegestaan andere sites te vermelden tenzij ermee aan professionele ledenwerving wordt gedaan. Voor zelfgemaakte fansites geld dit niet.
    - Het is niet toegestaan een link te plaatsen naar een pagina met een illegale download. Verwijzen naar een site is toegestaan, zolang er maar niet de exacte link wordt gegeven. (bv. Piratebay, 4shared)


    Edit maandag 30 mei: Vanaf nu zullen we ook bans gaan uitdelen als een user binnen 30 dagen tijd 3 keer of meer reclame maakt, omdat er nog steeds veel users doorgaan met reclame maken. Reclamestraffen blijken dan niet te helpen, dus gaan wij over op een andere aanpak.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 19:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 mei 2011 - 20:44 ]

    Courtesan schreef:
    Iedereen wil mij flauw zien vallen (no_chears)

    Stiekem wel ja :9~

    Supposed schreef:
    Als het je lukt om tot 15 te komen zonder dat we je al permanent geband hebben, dan zet moderator Courtesan een filmpje op Youtube dat ze flauwvalt.

    Die zin, daar schoot ik in de lach.

    OMG, dat wil ik eigenlijk best graag zien:X
    Maar ik stuur geen spamreclame(A)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Vraagje:
    Met waarschuwingen is het als je zoveel waarschuwingen in minder dan 3 maanden hebt krijg je ban, is het bij dit ook? Dat als je bijvoorbeeld in Januari 6 reclamestraffen kreeg, Februari en Maar geen, dat je dan in April weer begint bij de eerste reclame straf?

    EstrellaVida schreef:
    Vraagje:
    Met waarschuwingen is het als je zoveel waarschuwingen in minder dan 3 maanden hebt krijg je ban, is het bij dit ook? Dat als je bijvoorbeeld in Januari 6 reclamestraffen kreeg, Februari en Maar geen, dat je dan in April weer begint bij de eerste reclame straf?


    Nee, dat is hier niet zo. De reclamestraffen blijven staan en tellen allemaal mee. Ze worden niet 'kwijt gescholden' na 3 maanden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Archimedes schreef:
    Kom maar op met dat filmpje!
    Nee, doe trouwens toch maar niet, reclame is echt rot.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Nee, dat is hier niet zo. De reclamestraffen blijven staan en tellen allemaal mee. Ze worden niet 'kwijt gescholden' na 3 maanden.

    Jammer, anders kon je alvast gaan flauwvallen D:

    Plaats een topic moest dat filmpje on-line komen!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Edit: verkeerd gelezen, sorry.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 17:17 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Endure schreef:
    Haha, geweldig met dat filmpje :Y) De crew op Q is altijd zo lekker droog :A

    Meestal krijg je zoveel straffen als je vergeet dat je er al zoveel hebt gehad, had ik ook :Y) SlechtSlecht, ik weer het.

    Anyway, goed bedacht :Y)


    I´m nothing special.

    Ik heb bij een verhaal een link geplaatst naar een plaatje op Deviantart om aan te geven dat ik het plaatje niet zelf gemaakt heb.

    Is dat ook verboden? En zo ja, hoe moet ik mensen dan laten weten dat ik het plaatje niet zelf gemaakt heb?


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Anikachan schreef:
    Ik heb bij een verhaal een link geplaatst naar een plaatje op Deviantart om aan te geven dat ik het plaatje niet zelf gemaakt heb.

    Is dat ook verboden? En zo ja, hoe moet ik mensen dan laten weten dat ik het plaatje niet zelf gemaakt heb?


    Dat heeft niks met reclame te maken. Wij bedoelen hier echt reclame voor verhalen/kudo's/sites die massaal in gastenboeken of via prive berichten verspreid wordt ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    hehe, en al die story's waar ze bezig zitten van, 'oooooh, zoveel kudo's en ik ga niet door' dan? --' schijte irritant.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Dat heeft niks met reclame te maken. Wij bedoelen hier echt reclame voor verhalen/kudo's/sites die massaal in gastenboeken of via prive berichten verspreid wordt ^^



    Okee, dank je :P Ik dacht, ik vraag het voor de zekerheid even.(A)

    @ Grizzly: Ja, dat vind ik ook vervelend :P "Zoveel kudo's en ik ga verder..." Bah.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 22:32 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Als het je lukt om tot 15 te komen zonder dat we je al permanent geband hebben, dan zet moderator Courtesan een filmpje op Youtube dat ze flauwvalt .
    Seriously, dát wil ik zien:9~


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    k had alleen een waarschuwing gehad omdat ik t ff vergeten was..

    k zal me nou gedragen hoor! ;)


    .