• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    What would Emma do?

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Foto?


    Haha, het is een kanarie, maar ik weet gewoon niet de welke. ;D Mijn opa heeft een voliere en het is heel moeilijk om te zien wie welk ei legt, zeker omdat de vogel die ze gelegd heeft ze zomaar in het eten legde... Vaag beest.

    Even ter verduidelijking:
    Misvormd ei


    Normaal ei



    Het probleem is ook dat deze vogel geen broedplaats heeft, dus nu moet ik ze maar ergens onder gaan leggen... Ik weet niet eens of ze wel vruchtbaar zijn. Ze lijken misvormd te zijn bij het naar buiten komen, dus ik denk dat het eentje van vorig jaar is die ze gelegd heeft, die eigenlijk nog iets te klein is. Of misschien wel een zieke vogel.


    What would Emma do?

    Nawh die gif me wants to hug it ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Lindemann schreef:
    (...)

    Haha, het is een kanarie, maar ik weet gewoon niet de welke. ;D Mijn opa heeft een voliere en het is heel moeilijk om te zien wie welk ei legt, zeker omdat de vogel die ze gelegd heeft ze zomaar in het eten legde... Vaag beest.

    Even ter verduidelijking:
    Misvormd ei


    Normaal ei



    Het probleem is ook dat deze vogel geen broedplaats heeft, dus nu moet ik ze maar ergens onder gaan leggen... Ik weet niet eens of ze wel vruchtbaar zijn. Ze lijken misvormd te zijn bij het naar buiten komen, dus ik denk dat het eentje van vorig jaar is die ze gelegd heeft, die eigenlijk nog iets te klein is. Of misschien wel een zieke vogel.


    Ik weet ook niet precies of het heel erg is, maar als je het vaker aantreft zou ik wel opzoek gaan naar het vogeltje, hoe moeilijk dat ook lijkt, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat moment waarop je heel enthousiast wordt over het editen van een verhaal dat je nog helemaal niet hebt geschreven. Verkeerde volgorde. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Ik weet ook niet precies of het heel erg is, maar als je het vaker aantreft zou ik wel opzoek gaan naar het vogeltje, hoe moeilijk dat ook lijkt, hahah.


    Ja, ik weet het. :') Ik heb een vermoeden, maar voorlopig laat ik het zo. ^^

    @Anna: dit is toch de perfecte gelegenheid om schattigheid te delen? (wbw)


    What would Emma do?

    Pfft, dan maar geen bikini. Jij vind ze toch niet leuk en ik heb er toch het lichaam niet voor.


    Your make-up is terrible

    Ik wilde dat jurkje zo graag. :c
    Volgende week ga ik 'm gewoon halen. pfsh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil gewoon een goede knuffel maar nee aan m'n "echte" vrienden kan ik die niet vragen omdat die niet weten wat er gaande is en dan staat het zo raar en urgh waarom kunnen internetvrienden niet gewoon dichterbij wonen want ik mis die ene "beste vriend(in)" inmiddels nogal in mn leven :c


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Eleazar schreef:
    Ik wil gewoon een goede knuffel maar nee aan m'n "echte" vrienden kan ik die niet vragen omdat die niet weten wat er gaande is en dan staat het zo raar en urgh waarom kunnen internetvrienden niet gewoon dichterbij wonen want ik mis die ene "beste vriend(in)" inmiddels nogal in mn leven :c

    dit...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn haar is zo sdfanslkfdnkalnalnlk I love it!


    26 - 02 - '16

    Just... If they wanted to talk to you, they would be doing that.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    And we gotta let it burn, burn, burn..


    26 - 02 - '16

    Mondaze schreef:
    Mijn haar is zo sdfanslkfdnkalnalnlk I love it!


    Got a haircut? Show! :3

    OTOFT: Meh, meh, mehhhh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mentys schreef:
    (...)
    dit...



    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Geef gewoon toe dat jullie een fout hebben gemaakt in plaats van de schijnheilige reacties. Bah.


    "Ignite, my love. Ignite."