• Mijn broer zit tezeveren enzo, over mij tegen mijn moeder dus ik word agressief en gooi mijn vork naar hem dan begint hij me uit teschelden loop ik op hem af en begin hem teslaan schot hij me gewoon en spuug ik recht op zijn kop. Hij wilt gewoon dat mijn moeder mij echt naar een instelling stuurt, en dat is ze al van plan --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Misschien moet je helemaal niet op hem reageren en hem laten zeiken?

    Dreft schreef:
    Misschien moet je helemaal niet op hem reageren en hem laten zeiken?

    Dat kan ik niet, hoe vaak ik heb geprobeerd ik kan het niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mijn broertje is over alles negatief, nooit tevreden en zeurt om alles. En mijn moeder denkt serieus na over een psycholoog. Hij is gewoon zo ontzettend zielig.
    Maar lekker negeren die handel. Hij houdt er blijkbaar van om kinderachtig te doen en jij bent wijzer en negeert hem. c:

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 20:05 ]


    wth.

    Wie gooit er nu ook een vork naar iemand :S


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    Wie gooit er nu ook een vork naar iemand :S

    Als je boos bent denk je niet na

    Calm schreef:
    (...)
    Dat kan ik niet, hoe vaak ik heb geprobeerd ik kan het niet.

    Ontloop hem

    Je reageert wel erg heftig, zeg..


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Je reageert wel erg heftig, zeg..

    Joh hoe moeilijk, na wat ik allemaal heb mee gemaakt is dat wel logisch.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Calm schreef:
    (...)
    Joh hoe moeilijk, na wat ik allemaal heb mee gemaakt is dat wel logisch.

    Joh, okee. Ik heb toch ook al veel meegemaakt? En ik spuug ook niet zomaar naar mijn broer.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Joh, okee. Ik heb toch ook al veel meegemaakt? En ik spuug ook niet zomaar naar mijn broer.

    iedereen is anders. (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Love your enemies. It really pisses them off ;)


    I do what i want !!!

    Ik vind je reactie nogal overdreven, misschien heb je een woedeprobleem? Ik weet dat je jezelf soms niet onder controle hebt als je kwaad wordt, maar probeer dan ergens anders naar toe te gaan of zo...


    Frankly my dear, I don't give a damn.