• Vanochtend op school had m'n vriendIn iets op der hand staan, dus ik vraag wat er staat, antwoord ze nietvraag ik het nog een keer word ze helemaal boos dat ik het niet hoef te weten en alles ik dacht echt whatever! Hallo vriendinnen vertellen elkaar toch alles ? Nja moet ze ook zelf weten maar dat is het punt niet. Ik keek net ff op der Hyves zij ik in haar www staan helemaal zon bericht en ook van ja ik dacht dat vriendinnen niet zo zeikten als ik zei dat er niks was en blalala. Ten eerste ik vroeg het 2 x en ten tweede waarom moet dat op Hyves ?
    Wat vinden jullie dat zij of ik gelijk heb, het is niet dat ik gelijk wil maar als ik het fout zeg het dan ff dan kan ik het verbeteren ?(;

    Hebben jullie al is een keer zoiets gehad ?

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 23:52 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Het zal wel de naam van één of andere jongen zijn. Daar doen er zoveel moeilijk om, maar dan nog.. zet het dan niet op je hand. Als ze niet wil dat je het ziet, moet ze het maar niet op d'r hand zetten want dan heeft ze er niets aan. Weird.

    Waarschijnlijk was het gewoon iets persoonlijks waar ze zich te veel voor schaamde om het met jou te willen delen, en daarom reageerde ze maar zo. Toen je erop door ging reageerde ze het op je af. Negeer dat maar gewoon en zeg er maar niets meer over. Zoiets kan een keer gebeuren. Maar als ze vreemd blijft doen, vertel je gewoon dat je er niets mee bedoelde en haar niet wilde kwetsen oid. :Y) Ik had waarschijnlijk ook gewoon hetzelfde net als jij gedaan, daar is niets vreemds aan. Maak je daar maar niet druk om :3


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het inderdaad een beetje vreemd dat ze dan zoiets op d'r hand heeft staan als toch niemand het mag lezen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ILOVELUNA schreef:
    Het zal wel de naam van één of andere jongen zijn. Daar doen er zoveel moeilijk om, maar dan nog.. zet het dan niet op je hand. Als ze niet wil dat je het ziet, moet ze het maar niet op d'r hand zetten want dan heeft ze er niets aan. Weird.


    We accept the love we think we deserve.

    'Hallo vriendinnen vertellen elkaar toch alles ? '

    Daar ben ik het absoluut niet mee eens, je hoeft elkaar toch niet alles te vertellen? Het ene verhaaltje vertel je bijvoorbeeld veel liever aan iemand anders dan aan altijd datzelfde persoon. Toch?

    Anyway, het zal vast wel iets persoonlijks zijn.


    your eyes are like stars in the night.

    Je klinkt een beetje opdringerig, als je het mij vraagt :X ik bedoel, oké, ze draait misschien een beetje door, maar jij trekt het je ook ontzettend aan. Misschien had ze slecht geslapen?
    Het is maar een hand, morgen is het waarschijnlijk weer allemaal zoals een week geleden (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.