• Paranormal Activity, vanaf morgen in de bios.

    Een jong duo lijkt alles uitstekend voor elkaar te hebben, het gelukkige tweetal heeft geen enkele zorgen. Tot op de dag dat er plotseling allerlei bizarre dingen gebeuren in het huis van het tweetal. Ze besluiten om een videocamera aan te schaffen en vast te leggen wat zich er precies in hun huis afspeelt als ze liggen te slapen.

    ||

    Zelfs Steven Spielberg kon een dag niet slapen nadat hij die film had gezien. Volgens hem was de film behekst, en heeft hij het dvd'tje meteen in de container gegooid.

    Trailer

    De trailer is niet eng! Het is meer een reactie van de mensen, hoe ze de film vonden. Je ziet maar een paar stukjes uit de film die -ik beloof het je- niet eng zijn.
    By the way, mijn Nederlandse docent had die film al gezien -illegale junk- en hij kon niet slapen ö En ik ga hem morgen ook -illegalere junk- kijken online.:X


    Edit: mensen, ik heb de film gezien. Hij is echt niet eng vind ik.^^ Door de reacties van mensen had ik hele hoge verwachtingen van de film maar hij was -eerlijk gezegd- best wel saai ._.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 14:56 ]


    ok

    Ik durf niet klikken :X


    I need you like a heart needs a beat

    hee daar wil mijn broer heen


    We can only learn to love by loving.

    Noise schreef:
    Ik durf niet klikken :X

    De trailer is niks, eigenlyk.
    Het is niet echt een trailer, maar meer een reactie van mensen die hem hebben gezien. :'D


    ok

    MARRYMEBO schreef:
    hee daar wil mijn broer heen

    Zeg maar tegen hem dat je hem al op internet kan kijken. -morgendoet-


    ok

    Ik ook niet :S Whahah xD Ik kan daar niet tegen!!:O Whaaaaaaaaa :(

    Mijn ouders hebben hem gezien.
    Ze vonden hem net na afloop best eng voor een film, maar als ze eraan terugdenken vinden ze het reuze meevallen.


    hoi, jij bent leuk.

    Over wat gaat die?

    Ik wil hem zien :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Killjoy schreef:
    Over wat gaat die?

    Een jong duo lijkt alles uitstekend voor elkaar te hebben, het gelukkige tweetal heeft geen enkele zorgen. Tot op de dag dat er plotseling allerlei bizarre dingen gebeuren in het huis van het tweetal. Ze besluiten om een videocamera aan te schaffen en vast te leggen wat zich er precies in hun huis afspeelt als ze liggen te slapen.


    ok

    Madena schreef:
    (...)
    Een jong duo lijkt alles uitstekend voor elkaar te hebben, het gelukkige tweetal heeft geen enkele zorgen. Tot op de dag dat er plotseling allerlei bizarre dingen gebeuren in het huis van het tweetal. Ze besluiten om een videocamera aan te schaffen en vast te leggen wat zich er precies in hun huis afspeelt als ze liggen te slapen.
    Dus die is waargebeurd of wat? ;o


    Only losers can act the way you do

    Ik wil hem we eens zien :'D.
    Als hij op DVD is ofzo. =d


    None but ourselves can free our minds.

    Roulette schreef:
    (...)Dus die is waargebeurd of wat? ;o

    Ja. =D

    ahah eigenlijk niet, ze zeggen dan wel dat het waargebeurd is maar dat is om de mensen bang te maken ^^


    ok

    Ik wel hem zien,maar ergens toch ook weer niet...

    Ja, laatst op reclame te zien. Ik dacht zal wel onzin zijn, een leugen enzo. Maar nu ik hoor dat jou ouders en docent niet konnen slapen/eng vonden, en zelfs Steven Spielberg, geloof ik het eigenlijk wel..


    I live for the applause, you will die for it.

    Hannahisleuk schreef:
    Ik wil hem zien :Y)


    Never say you're happy, when your eyes still cry.