• Volgens een klant in mijn winkel ... Die een soort van doodsbang werd van mijn ogen. Ik weet echt niet hoe hij er op kwam, maar ik was iets aan het uitleggen, keek omhoog en hem aan ... Begon die mafketel ineens te flippen jongen, echt níet normaal. o.O
    'Jij hebt je ziel aan de Duivel verkocht!', 'Je zit aan de kant van Satan!', 'Je ziel zal branden!', hij sloeg zelfs een kruis voor me en nam niks van me aan, zelfs toen hij mijn ketting zag met een kruisje eraan en ... What the fuck, ik vind dit echt vaag. Lijk ik echt zó Duivels? Nee toch? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ach, dan ben ik dan niet de enige die dat heeft gedaan :"D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik zou me dan dus echt niet in kunnen houden en keihard die man beginnen uit te lachen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Synyster schreef:
    Ach, dan ben ik dan niet de enige die dat heeft gedaan :"D


    Hahahah, ja man, maar jou ken ik, dit was echt een vreemde. Hij was zelfs nog nooit in de winkel geweest. Hij was ook gewoon écht bang voor me ... o.O


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    He completely understands me!
    Stiekem zou ik die gast vierkant uitlachen :'D

    Mykonos schreef:
    Ik zou me dan dus echt niet in kunnen houden en keihard die man beginnen uit te lachen :'D



    Nee, dat vind ik zielig. Trouwens, ik schrok mezelf 't lazerus man, die ging echt uit het niets los. Die is echt érgens van geschrokken ... Maar wat is me een groot vraagteken. o.O


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Huh? Dat is.. raar. x'd

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 13:54 ]


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Wat? Die man is gek! ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mykonos schreef:
    Ik zou me dan dus echt niet in kunnen houden en keihard die man beginnen uit te lachen :'D


    Love? No. I prefer cats.

    Ja joh, je lijkt precies.
    Ik val op duivels. (wbw)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik zou me doodschrikken, raar!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mykonos schreef:
    Ik zou me dan dus echt niet in kunnen houden en keihard die man beginnen uit te lachen :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Aylantis schreef:
    Huh? Dat is.. raar. x'd


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Voor mij wel, maar dat moet wel (bloos)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Voor mij wel, maar dat moet wel (bloos)


    Jij verdient het niet om zomaar lief tegen te zijn/doen! :P


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik zou echt de slappe lach gekregen hebben x']


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.