• Vijf jongeren [2 jongens en 3 meisjes] dansen hun hele leven al. Sinds 5 jaar geleden zijn ze samen een dansgroep, onder leiding van hun docent.
    Drie weken geleden is een van de leden vermoordt. De dader is bekend, niet gevat. Vooral uit op het leven van de anderen.
    Ze leven naar elkaar toe en hebben last van het enorme verdriet dat op hun schouders rust. De docent probeert hen erdoor te helpen, wat moeilijker lijkt dat gedacht.
    Wat als de dader van de moord op de dag van de jaarlijkse voorstelling andere plannen heeft dan een gezellige show?
    Valt de groep uiteen of houden de noten van hun lied hen bij elkaar?


    Rollen:

    Meisjes:
    - # Elizabeth 'Ellie' Esmée O'Pry ~ Souvenir
    - # Calliope ‘Callie’ McDroozy ~ Glucio


    Jongens:
    - # Jonathan Hojem McBright ~ Sinistra
    - # Daniel Cameron Vartanian ~ Shooter


    Docent:
    - # Milenka Popova ~ Sylvesti

    Slachtoffer:
    - # Maia O'Pry ~ Anguish


    Moordenaar:
    - # Valerio Javier Middleton ~ Sinistra

    Regels:
    # Minimum 4 regels.
    Er wordt oop gelet op extra enters!Meer mag natuurlijk!
    # 16+ mag.
    Daaronder wordt alles verstaan. Hou het wel netjes.
    # Géén eendags rpg.
    Je hoeft niet ervaren te zijn. Doe toch je best.
    # Sluit niemand uit etc.
    Praat met meerdere personen!
    # LET OP SPELLING EN ANDER DINGEN.
    Leestekens, woorden en andere.
    # Eén personage per account.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 18:20 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Mijn topics]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    [Callie/daniel hadden toch nog niet gereageerd? Anders heb ik dat over het hoofd gezien.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (nee, maar zit op mijn mobiel, omdat ik wacht tot we kunnen middageten, dus reageren gaat nu ook niet. Sorry)


    Happy Birthday my Potter!

    [Nee is niet erg hoor, hoeft ook helemaal niet (:]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (mijn topics)


    Bowties were never Cooler

    Calliope ‘Callie’ McDroozy

    'Je bent te aardig voor me, Callie.' Ik grijnsde er onbewust om en bleef rustig een tijdje zitten. Pas toen er voetstappen in de buurt klonken, keek ik geschrokken op, bang voor wie er nu weer aan zou komen lopen. Straks waren het die mannen weer of zo en hadden ze een manier gevonden waardoor ik niet zou kunnen schreeuwen. Ik schudde mijn hoofd, niet allemaal van die gekke dingen in je kop gaan halen Callie.
    Een opgeluchte zucht verliet mijn mond, toen ik Daniel zag. Hij liep in onze richting. 'He jongens.' Ik schrok van de klank van zijn stem. Als Daniel al zo klonk, dan was er vast iets verschrikkelijks gebeurd. Een naar gevoel bekroop mij en ik kreeg de neiging om naar huis te lopen en mij onder de dekens te verstoppen met mijn vingers in mijn oren. Ik wilde niet weten wat er aan de hand was, het was zeker weten niet leuk. Toch bleef ik zitten waar ik zat, aangezien ik ook nog een verstand had, dat zei dat ik niet altijd weg kon lopen voor problemen en slecht nieuws.
    Daniel, wat is er gebeurd?' Jon sprong naast mij op en streek door zijn haren. 'Wat is er... Wie... Godsamme waarom heeft niemand mij of Callie ook maar iets verteld!' ging hij verder en ik moest toegeven dat ik toch wel een beetje schrok van zijn uitbarsting.
    Ik greep zijn pols vast. 'Rustig Jon,' bracht ik schor uit. Gelukkig had hij zelf volgens mij ook door dat zijn boosheid niet echt op het goede moment kwam en dat Daniel het er ook zwaar mee had.
    'Sorry Daniel, jij moet het vast erger hebben...' Ik knikte en keek verwachtingsvol naar Daniel. Ondertussen was ook mevrouw Popova aangekomen en ook die vroeg wat er aan de hand was. Blijkbaar wist zelfs zij niet wat er nou was gebeurd, wat mij eigenlijk wel verbaasde.


    Happy Birthday my Potter!

    Jonathan Hojem McBright
    'Rustig Jon,' zei Callie schor toen ze mijn pols had vastgepakt.
    Mevrouw Popova was ook aangekomen en die vroeg wat er was gebeurd. Ongelovig keek ik van haar naar Daniel.
    'Weet zelfs mevrouw...' Ik zuchtte. Niet klagen, niet doen... Daniel heeft het vast erger dan jij, ophouden met zeuren... dacht ik bij mezelf. Waarom was dit allemaal gaande? Konden we niet gewoon naar binnen gaan, met de hele groep, dat er gewoon niets aan de hand was. Dat Daniel daar niet boos stond, maar lachend, naast Maia en dat Ellie er ook was, mevrouw Popova in haar normale vriendelijke gelaat, Callie en ik, altijd lachend... Nee dat kon blijkbaar niet. Het moest blijkbaar zo zijn dat ik hier naast Callie stond, die nog steeds mijn pols vast had en verwachtingsvol naar Daniel keek, mevrouw Popova, onwetend en nogal geïrriteerd en Daniel, die zo te zien meer dood dan levend was en met een mengeling van twintig uitdrukkingen op zijn gezicht. Even keek ik naar Callie en vestigde mijn blik toen weer op Daniel, wachtend op antwoord. Net als de anderen. Waarom zei hij het niet gewoon? Ik werd gek, ik moest iets doen, maar ik deed niks. Ik bleef staan en keek. Hulpeloos, machteloos. En lijdend aan zelfhaat, omdat ik wist dat de jongen die voor mij stond het erger had en ik in mijn hoofd zat te klagen om niks.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 17:19 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ellie O'Pry
    Daniël zet me op mijn voeten en loopt weg. 'Daniel!' schreeuw ik, omdat Daniel al een heel eind weg is. 'Het spijt me.' Er komt niets meer uit dan gemompel. Al strompelend ga ik bij de rest staan. Met mijn hoofd ben ik er niet echt bij, totdat mevrouw Popova erbij komt staan. Daniël zegt niets, ik wil hem nog steeds slaan en schoppen. Iedereen raakt geïrriteerd, dat merk je snel als iedereen normaal zo ontspannen is. Jon en Daniël wisselen een paar blikken uit en ik barst in snikken uit. 'Maia ligt in het ziekenhuis,' mompel ik vervolgens.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [stiekem volg ik deze rpg een beetje, dus zet m even tussen mijn topic's omdat een abo een beetje vervelend is geheh.]

    || Sorry, had niet in de gaten dat er al een nieuw topic was, maar is op zich wel mooi aangezien Daniel nogal in schock is en dus eigenlijk nog helemaal niet heeft gereageerd, zal nu snel een stukje schrijven! ||

    Daniel Cameron Vartanian ||

    De vragen van Jon, Callie en Milenka schieten door mijn hoofd zonder daadwerkelijk een betekenis achter te laten - waardoor de drang om te antwoorden totaal verdween. Mijn gedachten schoten heen en weer tussen de gebeurtenissen van net, Maia die ondertussen in het ziekenhuis aangekomen moet zijn en het feit dat Valerio hier hoogstwaarschijnlijk alles mee te maken heeft. Wanneer ik mijn verwarde gezicht - dat nog steeds wazig wordt gemaakt door de waas die over mijn blik hangt - even op dat van Jon, Callie en Milenka richt schud ik voor een aantal seconden verward mijn hoofd. Mijn mond gaat open om wat te zeggen totdat ik plotseling Ellie's stem hoor - waardoor ik al mijn spieren aanspan en mijn mond met een harde klap dicht sla. 'Maia ligt in het ziekenhuis,' mompelt ze zachtjes, waardoor alles even nog stiller lijkt dan normaal. Met grote, verdrietige ogen kijk ik naar Callie - wiens gezichtsuitdrukking ligt bezorgd staat ; wat me op dit moment de allermeeste steun kan bieden. 'Ze is neergestoken, verschillende keren,' fluister ik dan zachtjes, terwijl ik mijn blik strak op Callie's gezicht houdt ; wat enkel vertrouwdheid en steun voor me uit lijkt te stralen op dit bizarre moment. 'Ellie vond haar in het portiek van mijn appartement, ik heb de ambulance gebeld en ze is op dit moment onderweg naar het ziekenhuis,' laat ik er dan zachtjes achteraan volgen, proberend om zoveel mogelijk informatie voor Jon, Callie en Milenka vrij te geven. Mijn vermoedens over de eventuele dader laat ik nog achter me, dat hoeft helemaal niemand te weten - ik ga geen mensen vals lopen beschuldigen en hoogstwaarschijnlijk geloven ze me niet eens op het allereerste moment. Verslagen laat ik mijn schouders hangen en buig mijn hoofd om de tranen in mijn ogen te verbergen. 'We hebben gedaan wat we konden.'


    || Doordat ik vanmiddag vertrek voor een weekendje weg met mijn vriend, kan ik niet meer posten tot zondagmiddag/zondagavond. Mijn excuses daarvoor. ||


    [ Oh, er is een tweede topic. :'D

    Veel plezier trouwens! (: ]


    everything, in time

    Calliope ‘Callie’ McDroozy

    Ellie was ondertussen aan komen strompelen en gelukkig was Jon nu ook gestopt met klagen en wachtte hij op een uitleg. Het zou het er niet veel beter op maken, als er ruzie ontstond. Ondertussen had zich een bezorgde frons op mijn voorhoofd gevormd en viel het mij extra duidelijk op, dat Maia er niet was. Eigenlijk was ik er al zeker van dat al dit gebeurden met haar te maken had, wat mij na gister eigenlijk een nog misselijker gevoel in mijn maag bezorgde, dan dat ik normaal had, als ik bezorgt was. Toen barste Ellie in snikken uit.
    'Maia ligt in het ziekenhuis,' mompelde ze en ik moest moeite doen om haar niet gelijk in mijn armen te trekken. Ze zag er zo gebroken uit, dat het mij pijn deed. Ik had normaal niet zoveel met de emoties van anderen, maar dit was gewoon niet te negeren. Ik liet haar echter even begaan, aangezien troosten soms moeilijk was, als je niet wist wat er precies aan de hand was. Wat was er dan met Maia gebeurd, en hoe was het nu dan met haar? Het waren vragen die ik nu eerst beantwoord wilde hebben. Ik merkte dat Daniel mij aankeek, toen hij de verdere uitleg gaf, waar ik zo naar verlangde.
    'Ze is neergestoken, verschillende keren. Ellie vond haar in het portiek van mijn appartement, ik heb de ambulance gebeld en ze is op dit moment onderweg naar het ziekenhuis.' Ik had het gevoel alsof ik onder een koude douche stond en de stralen het kille gevoel over mijn gehele lichaam verspreidden. Kippenvel ontstond op mijn armen en ik moest moeite doen om rustig te blijven zitten en naar Daniel te blijven kijken. Hij was gestopt mij aan te kijken en staarde naar de grond, om de tranen die er gegarandeerd waren te verbergen. 'We hebben gedaan wat we konden.'
    Ik beet in mijn lip en knikte om aan te geven dat ik het begreep, al begreep ik er eigenlijk niks van. Maia was neergestoken? Maar door wie dan en waarom? Bovendien snapte ik ook niet wat ze in het portiek van Daniel zijn appartement deed. Het had vast te maken met wat er allemaal tijdens de les was gebeurd, ik vond het allemaal al raar en moest toegeven dat als ik mij wat meer met haar bezig had gehouden, ik toen al bezorgd zou zijn. Die hele situatie was gewoon abnormaal. En nu was ze neergestoken...
    'Kan er dan niet beter iemand met Ellie naar het ziekenhuis om te informeren hoe het gaat? Misschien weten de dokters al meer en als dat nog niet zo is, hoor je het in ieder geval wel gelijk als ze het weten,' zei ik trillerig, al probeerde ik mijn stem zo normaal mogelijk te laten klinken, aangezien er al één was ingestort en een ander op instorten stond. Om de een of andere reden wilde ik gewoon nu even sterk blijven en mijn angst en verdriet wegslikken. Ik wist niet of ze het wel wilde, maar ik liep naar Ellie en probeerde haar wat te troosten. 'Het komt goed, dat weet ik zeker,' fluisterde ik sussend in haar oor en keek vervolgens naar de rest om hun reactie te peilen.


    Happy Birthday my Potter!

    Milenka Popova
    Mijn ogen werden groot van schok mtoen Ellie vertelde dat Maia in het ziekenhuis lag. Wat erg. Maar toen kwam Daniel met het nieuws waardoor mijn ogen nog groter werden. Ze was neergestoken! Hoe kon zo'n lief en zorgzaam meisje nou worden neergestoken? Ik wist in wat voor buurt daniel woonde, maar dat een meisje daar neergestoken zou worden, nee, zo erg was het daar nou ook weer niet. Ik had ook geen idee wat Maia in een portiek bij Daniel's appartement zou doen. Ellie ophalen misschien? Ik had geen idee, maar ik besloot dat het maar beter was er even niks over te vragen. Strak praatte ik iemand nog een schuldgevoel aan. Callie kwam met een best goed idee. Ellie moest gewoon terug naar het ziekenhuis, naar Maia. Daar was ze het hardst nodig en daar wilde ze waarschijnlijk ook het liefst zijn. "Dat is een goed idee, Callie." zei ik tegen haar met weer alle rust in mijn stem alsof er niks gebeurt was. "Daniel, neem jij Ellie mee naar het ziekenhuis." Ik keek even naar hem en haar. "Als jij dat ook goed vind Ellie." Ik deed een stap buiten de groep en wenkte Daniel om even te komen. Ik had iets in zijn ogen gezien wat ik niet helemaal vertrouwde. Hij wist meer dan hij ons vertelde en ik was bang dat hij zichzelf in grote problemen zou werken erdoor. Iets waar ik hem voor wilde behoeden, nu het weer redelijk goed met hem ging op het gebied van illegale praktijken.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 12:01 ]


    Bowties were never Cooler