• om lang verhaal kort te maken SING had dus posters van Taylor Swift en Big Time Rush, dus ik gaf me adres aan haar. en toen zijn die posters binnen gekomen. en mijn moeder had ze eerder dan ik. en ik mocht alleen op Q. als ik niet meer iets zomaar deed enzo.
    wel gedaan..
    en nu mag ik geen internet meer (huil)(huil).
    ik ben nu bijna al mijn abos aan het verwijderen omdat ik anders te veel mailtjes krijg..
    ik ga Q zo missen!! hopelijk gaan mijn ouders niet naar mijn mentor mailen dat ik niet meer op internet mag..
    ik mag ook mijn beste Q. vrienden mijn email adres niet geven.. dus degene die ik al in mijn msn lijst heb moet ik verwijderen O.o
    ik ben echt zo verdrietig!!

    sorry voor dit gedoe maar ik ga Q. echt heel erg missen:(:(

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 19:44 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    C18 schreef:
    Seriously, ik had echt mijn vriendschappen niet voor zoiets opgegeven. Als ze jouw mailadres + wachtwoord kennen, dan zou ik een nieuwe aanmaken met jouw vrienden erin. Alsof zij het leuk zouden vinden als iemand hen dwong niet meer met hun vrienden om te gaan. That's fucking insane.
    Ik kan wel begrijpen dat je ouders vinden dat je voorzichtiger met persoonlijke gegevens om moet gaan, maar voor deze straf kan ik heel weinig begrip opbrengen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Das echt rot voor je :S

    Het is wel erg overdreven dat je nie meer op internet mag vanwege dat iemand posters naar je stuurt.. das echt rot voor je.

    Sterkte (flower)


    What is youre favo scary movie?

    Ghoul schreef:
    Das echt rot voor je :S

    Het is wel erg overdreven dat je nie meer op internet mag vanwege dat iemand posters naar je stuurt.. das echt rot voor je.

    Sterkte (flower)


    dankje dat heb ik echt heel erg nodig(huil)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Dit vind ik echt een té erge straf, zoiets kan toch niet permanent zijn? Heb je al geprobeerd rustig met je ouders te overleggen?
    Het is dat ik al eerder over belachelijk strenge straffen van ouders heb gehoord, anders had ik dit haast niet geloofd! Veel sterkte ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Dit vind ik echt een té erge straf, zoiets kan toch niet permanent zijn? Heb je al geprobeerd rustig met je ouders te overleggen?
    Het is dat ik al eerder over belachelijk strenge straffen van ouders heb gehoord, anders had ik dit haast niet geloofd! Veel sterkte ):


    over 3 maanden zal ik wss thuis weer op internet mogen.. en anders moet het op school.. tenminste.. als dat ook nog kan..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Defensive schreef:
    Dit vind ik echt een té erge straf, zoiets kan toch niet permanent zijn? Heb je al geprobeerd rustig met je ouders te overleggen?
    Het is dat ik al eerder over belachelijk strenge straffen van ouders heb gehoord, anders had ik dit haast niet geloofd! Veel sterkte ):


    Shoganai i ne~

    Trouwnes, je kan ook naar de bieb om daar op internet te gaan, is nog gratis ook :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Trouwnes, je kan ook naar de bieb om daar op internet te gaan, is nog gratis ook :Y)


    owwjaa dat kan ook nog:Y)

    thankss


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky