• Ik ben begonnen aan mijn levenswerk.
    Ik ga een boek schrijven
    Het grootste deel zal ik onder de les schrijven, maar ja
    Mijn verhaal gaat over het volgende
    Als de 17jarige Aisha overlijdt aan anorexia krijgt haar beste vriendin haar dagboek. In het dagboek heeft Aisha alles beschreven. Van de eerste dag dat ze begon met lijnen tot de laatste dagen van haar leven. Tijdens het leven begin ook de vriendin te lijnen. Hoe loopt dit af?
    Lijkt jullie het interesant omzoiets te lezen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nee, want ik lees nu eenmaal zo geen verhalen, sorry.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    t klinkt best fascinerend en zielig,
    lijkt me leeeuk!!


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Jazeker (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Haha, je levenswerk op je 13e jaar? (nerd)
    Maar het klinkt leuk.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Jazeker
    Zeg het als hij online staat oke?


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Stubby schreef:
    Jazeker
    Zeg het als hij online staat oke?

    Als ze een boek gaat schrijven, lijkt het me logisch dat het niet op Q terecht komt?

    OT: veel succes (;


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Uhm, ja legt er eigenlijk aan.. Maar lijkt me wel erg interesand. Ik hoop dat je het gaat lukken succes. :)


    What is youre favo scary movie?

    Nee, maar dat komt omdat ik nogal bang van anorexia ben. Heel veel succes met schrijven en niet opgeven! c:


    wth.

    Heeeel veel succes met schrijven! <3
    Het lijkt mij interessant!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Haha, ik zou het niet lezen, sorry. Maar ik lees sowieso meer boeken voor echt volwassenen, zeg maar. (':
    Bovendien doet het me denken aan een ander boek, geen idee welke, maar dat is precies hetzelfde, alleen heeft het meisje geen anorexia maar is ze overleden aan leukemie.


    everything, in time

    Het schrijven van een boek wordt wederom zwaar onderschat. :W


    ars moriendi

    Ik weet niet, ik blader namelijk altijd eerst even een boek door om te kijken of het me leuk lijkt 8D
    Maar goed, het onderwerp spreekt me wel aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kuyt schreef:
    Het schrijven van een boek wordt wederom zwaar onderschat. :W


    Ik weet dat het heel veel werk is, maar als ik een doel heb laat ik dat niet los. Vorig jaar stond ik 5 tekorten en het was zo goed als zeker dat ik naar de havo moest, maar ik heb mijn doel niet losgelaten en doe nu atheneum +


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou het wel lezen ja. Zolang het maar goed geschreven is, maar daar geloof ik wel in (:


    Ik ben Jolene en ik ben fabelachtig

    Ja,
    ik ben de laatste tijd ook op zoek naar boeken met eetstoornis alleen het boek wat ik nu heb is echt een SAAI boek, ik haat de manier waarop het geschreven is let daar op! Zelf ben ik ook begonnen met een begin van een boek ook over een eetstoornis alleen geen anorexia,


    <3