• Ik heb sinds een week geleden ruzie met een vriendin.. We hadden al vaker ruzie gehad, maar ik had er geen zin meer in, en zij ook niet. Ik vertelde haar dat er bij mij op #1 meerdere vriendinnen stonden, en toen zei ze:'Dat kan niet.' En toen zei ze ineens dat ze niet eens meer bij mijn #1 wilde horen. Gisteren op school sloeg ze net boven m'n buik, en het deed zo verschrikkelijk veel pijn, ik heb er de hele dag last van gehad. Vandaag wou ze me weer slaan.. het is dat mijn beste vriendin er tussen sprong anders had ik echt klappen gekregen.. wat moet ik nu doen..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Uh, de vriendschap verbreken? I mean, ze slaat je en ze zegt zelf dat ze niet meer bij je #1 wilt horen. Dan maar lekker helemaal niet, haar probleem.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ten eerste: terug slaan -doe dat eigenlijk maar niet-
    En ze wilt het zelf niet, dus dan maar niet he? Gewoon negeren, en verder gaan met je leven (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Uh, het 'bij de nummer 1 horen' is toch geen reden om iemand te slaan?
    Like... er zijn 3 opties
    1. Ze is gestoord
    2. Ze is een erg slechte vriendin die wel heel weinig kan hebben
    3. Ze is beide


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Sorry, klinkt hard maar ik had zowiezo terug geslagen. En zoals hier boven der dumpen

    Dreft schreef:
    Sorry, klinkt hard maar ik had zowiezo terug geslagen. En zoals hier boven der dumpen

    Ik ben niet het type dat slaat.. ik sla nooit terug..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    (...)
    Ik ben niet het type dat slaat.. ik sla nooit terug..

    Hoezo niet...?

    Dreft schreef:
    (...)
    Hoezo niet...?

    Gewoon.. ik kan da niet. Ik kan wel slaan, maar dat blijft me heel lang achtervolgen dat ik iemand heb geslagen, en dan ga ik me weer schuldig voelen..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    (...)
    Gewoon.. ik kan da niet. Ik kan wel slaan, maar dat blijft me heel lang achtervolgen dat ik iemand heb geslagen, en dan ga ik me weer schuldig voelen..

    Ieeeuuww

    Soundeffect schreef:
    Uh, de vriendschap verbreken? I mean, ze slaat je en ze zegt zelf dat ze niet meer bij je #1 wilt horen. Dan maar lekker helemaal niet, haar probleem.


    Precies. Wat is zij voor vriendin dat ze je gaat slaan? Ik zou in iedergeval terug slaan, maar omdat jij zegt dat je niet het type bent dat terugslaat; kun je gewoon tegen haar zeggen dat je geen vriendinnen meer met haar wilt zijn.
    En waarschijnlijk is zij gewoon jaloers.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Soundeffect schreef:
    Uh, de vriendschap verbreken? I mean, ze slaat je en ze zegt zelf dat ze niet meer bij je #1 wilt horen. Dan maar lekker helemaal niet, haar probleem.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Soundeffect schreef:
    Uh, de vriendschap verbreken? I mean, ze slaat je en ze zegt zelf dat ze niet meer bij je #1 wilt horen. Dan maar lekker helemaal niet, haar probleem.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Soundeffect schreef:
    Uh, de vriendschap verbreken? I mean, ze slaat je en ze zegt zelf dat ze niet meer bij je #1 wilt horen. Dan maar lekker helemaal niet, haar probleem.


    Food.

    de vriendschap verbreken. Zo'n vriendin is je niet waard!


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Ik zou geen vrienden zijn met iemand die 't in z'n achterlijke kop haalt me te meppen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou haar geen #1 vriendin meer vinden (: