• Ik heb sinds een week geleden ruzie met een vriendin.. We hadden al vaker ruzie gehad, maar ik had er geen zin meer in, en zij ook niet. Ik vertelde haar dat er bij mij op #1 meerdere vriendinnen stonden, en toen zei ze:'Dat kan niet.' En toen zei ze ineens dat ze niet eens meer bij mijn #1 wilde horen. Gisteren op school sloeg ze net boven m'n buik, en het deed zo verschrikkelijk veel pijn, ik heb er de hele dag last van gehad. Vandaag wou ze me weer slaan.. het is dat mijn beste vriendin er tussen sprong anders had ik echt klappen gekregen.. wat moet ik nu doen..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Haha, hoe oud is zij dat ze slaat? Volwassen is ze alleszins nog niet :'D.
    Maar volgens mij voelde ze zich gewoon gekwetst en hoopte ze dat ze jouw nummer 1 was. Want geen reden is om te slaan natuurlijk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Omg, Hoe overdreven kun je reageren? [die "vriendin" dan]
    Misschien kun je zeggen dat ze geluk heeft, ze heeft nooit bij jouw #1 gehoord?

    Ja, dat is inderdaad gemeen :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Iemand die je slaat is géén vriendin!
    Gewoon dumpen die handel die ''vriendin'' dus!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik snap dat het erg moeilijk is dat je vriendin zo naar tegen je doet. Ik zou proberen om met een volwassene te gaan praten. Ze gedraagt zich namelijk agressief en in dat soort situaties kan haar negeren het juist allemaal erger maken. Ik durf geen specifiek advies te geven, want ik weet niet hoe je met agressie moet omgaan.:$ Ik raad je aan om het met een volwassene en met je andere vriendinnen te bespreken.
    Sterkte! <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    ik zou vragen wat haar probleem is??


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Ik vind dat je der de volgende keer gewoon terug moet slaan en je moet gewoon de vrienschap verbreken.
    Dat is toch gewoon geen vriendin meer! Als ze je gaat slaan en zoizo ze zei dat ze niet meer bij jou #1 wou horen, dat zegt ze vast wel met een reden. Dus..


    Jump and touch the sky.

    Soundeffect schreef:
    Uh, de vriendschap verbreken? I mean, ze slaat je en ze zegt zelf dat ze niet meer bij je #1 wilt horen. Dan maar lekker helemaal niet, haar probleem.


    I´m nothing special.

    Eeuh de vriendachpa echt gedag zeggen fzow!
    Hallo ze heeft je geslagen en ze wilde je in elkaar slaan als het niet aan je beste vriendin lag lach j emisschien nu wel met een blauwe oog en weetikveel. Als ik zo een vriendin had zou ik haar allang de rug toekeren!

    Ik heb ook ruzie met m'n beste vriendin (JustNicholas hier op Q), maar.. ik hoop niet dat ze me ooit slaat O.o Da's gewoon.. Jersey Shore, lmao. Een vriendin sla je niet, en al zeker niet als het al een van je goeie vriendinnen is.