• Oké, oké, even een voorbeeltje:
    Jij ben 15 en je wilt een meisje van 8 aanspreken, je zegt: 'Hé, meisje?'
    Jij bent 13 en je wilt iemand van 22 aanspreken je zegt: 'Mevrouw?'
    Maar wat als je iets van 13 ofzo bent en je wilt iemand van 17 aapspreken? Dan zeg je niet zomaar: 'Hé, meisje?' Of 'Mevrouw?'

    Ik zeg dan altijd -Ja oké heel dom maar goed- 'Eèèhm,' en dan duidelijk hoorbaar :'D

    Maar hoe spreken/spraken jullie zo iemand aan? Iemand die een jaar of 2, 3, 4 ofzo ouder is. Maar nog niet volwassen? :'D

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 16:11 ]

    Excuseer jongedame :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Gewoon met 'hee'.


    It's time to be happy again.

    'Pardon'
    Of 'Zou ik iets mogen vragen?'

    (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    "Eh hoi mag ik je iets vragen?" Zo vraag ik het meestal xD


    What is youre favo scary movie?

    BR0WNIE schreef:
    'Hee, mag ik wat vragen?'


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Depulso schreef:
    Ik zeg dan gewoon: Hoi :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zeg gewoon alsnog mevrouw, als het een onbekende is of whatever. Weet ik veel, merk het vanzelf wel als ik iets anders mag zeggen of ze dat graag hebben, boeit me niet zoveel. Maar tegen mij hoef je geen mevrouw te zeggen hoor en ik ben ook bijna 20. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    Ik zeg gewoon alsnog mevrouw, als het een onbekende is of whatever. Weet ik veel, merk het vanzelf wel als ik iets anders mag zeggen of ze dat graag hebben, boeit me niet zoveel. Maar tegen mij hoef je geen mevrouw te zeggen hoor en ik ben ook bijna 20. :'D

    -Tikt aan-
    Meisje, kun je me even helpen? (nerd)

    hallow

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    -Tikt aan-
    Meisje, kun je me even helpen? (nerd)


    Oké, meisje is ook weer zo ... Ja, nee, meestal zeggen mensen wel mevrouw tegen me. Maar het ligt aan de persoon of ik er tegenkan of niet. Het is Meesteres en als dat het niet is, is het gewoon Nancy of Nance. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    uhm.. gewoon bij de naam als je die kent, ken je die niet..dan vraag je gewoon " Heejj, sorry mag ik wat vragen? "


    I will be.

    BR0WNIE schreef:
    'Hee, mag ik wat vragen?'


    Everything is worse without music.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Oké, meisje is ook weer zo ... Ja, nee, meestal zeggen mensen wel mevrouw tegen me. Maar het ligt aan de persoon of ik er tegenkan of niet. Het is Meesteres en als dat het niet is, is het gewoon Nancy of Nance. :'D

    -Maar diepe buiging- Meesteres Nancy _O_
    Kom je daar aan bij zo'n stagere bij de H&M ofzo: 'Meesteres, kunt u me helpen?'

    Shizen schreef:
    Ik ben 15 en wordt soms nog voor meisje aangesproken van iemand die evenoud is.
    Lol.


    ik had zoiets maar dan door een jongen hij sprak me aan met mevrouw,.. like wtf? ;']


    Only those who listen can hear

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    -Maar diepe buiging- Meesteres Nancy _O_
    Kom je daar aan bij zo'n stagere bij de H&M ofzo: 'Meesteres, kunt u me helpen?'


    Een Meesteres wordt bedient junge, op elk verzoek. (joehoe)

    Nee hoor, mij noemen ze maar gewoon Nancy of Nance. Of kleintje. Of dwerg. Of kinkstertje. Of suikerspin op het moment dat mijn haar roze is. Of whatever ze allemaal verzinnen. :'D
    Meesteres wordt ik vaak voor de grap genoemd, maar de mensen die het écht menen als ze het zeggen zijn bijzondere mensen en die verdienen dat recht ook niet zomaar. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.