• Oké, oké, even een voorbeeltje:
    Jij ben 15 en je wilt een meisje van 8 aanspreken, je zegt: 'Hé, meisje?'
    Jij bent 13 en je wilt iemand van 22 aanspreken je zegt: 'Mevrouw?'
    Maar wat als je iets van 13 ofzo bent en je wilt iemand van 17 aapspreken? Dan zeg je niet zomaar: 'Hé, meisje?' Of 'Mevrouw?'

    Ik zeg dan altijd -Ja oké heel dom maar goed- 'Eèèhm,' en dan duidelijk hoorbaar :'D

    Maar hoe spreken/spraken jullie zo iemand aan? Iemand die een jaar of 2, 3, 4 ofzo ouder is. Maar nog niet volwassen? :'D

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 16:11 ]

    Ik klap dan altijd dicht, omdat ik niet weet wat ik moet zeggen >,<


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    1.59 -Steekt tong uit-

    nou kan ik wel op redelijk hoge hakken lopen, en op plateau-sleehakken kan ik ook makkelijk lopen, maar ik koop ze dan weer niet te hoog gezien het op mijn leeftijd dan kinda sletterig wordt :'D

    In zo'n mooie winkel zulleen vast ook wel een paar ladders staan (cat)


    Pfah! Al met al loop je nog steeds jaren achter, maar je bent goed onderweg. :Y)
    En ja, maar er staat er maar eentje (een kleine) aan jouw kant, de rest is allemaal binnen mijn bereik of achter/boven. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ben 11, dus voorlopig nog geen problemen :D
    Alhoewel ik altijd door en 15/16-jarige word aangesproken met: 'Heey,'
    Erg raar, want ze mogen meisje zeggen hoor hahaha :P


    Zeewierig :D

    Insomniac schreef:
    (...)

    Pfah! Al met al loop je nog steeds jaren achter, maar je bent goed onderweg. :Y)
    En ja, maar er staat er maar eentje (een kleine) aan jouw kant, de rest is allemaal binnen mijn bereik of achter/boven. :'D
    Dan zeg ik tegen je baas dat je niet klantvriendelijk tegenover mij bent (puh)

    Pardon of mag ik wat vragen want ik weet ook niet of ik Meisje of Mevrouw moet zeggen en dame klinkt heel bekakt :')


    we've only said goodbye with words

    EstrellaVida schreef:
    (...)Dan zeg ik tegen je baas dat je niet klantvriendelijk tegenover mij bent (puh)


    Dan staat hij waarschijnlijk aan mijn kant, omdat ik dat nooit zonder reden ben. Ik ben de enige vrouw daar en wordt goed beschermt, dus bring it on! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mijn buurjongetje is 13, en hij spreekt me aan met 'mevrouw' EN IK BEN 16.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Depulso schreef:
    Ik zeg dan gewoon: Hoi :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Dan staat hij waarschijnlijk aan mijn kant, omdat ik dat nooit zonder reden ben. Ik ben de enige vrouw daar en wordt goed beschermt, dus bring it on! *O*

    Dan geef ik je de kieteldood tot je je overgeeft :9~