• Zou het niet makkelijker zijn als je een topic kan activeren, net als bij een story/quiz/gedicht. Aangezien er vaak foutjes worden gemaakt, en het dan makkelijker is om het eerst te veranderen, en dan te activeren :3
    Voor of tegen? ;3
    Don't hate me


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Tegen (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Dan zou ik het beter vinden als de preview optie eens geüpdate wordt. ^^


    Let the Night embrace you

    tegen :X


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Archimedes schreef:
    Voor!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    tegen


    Shoganai i ne~

    Tegen zoals ze hier al zeggen met het spammen En je hebt toch je previem knopje en je kan het nakijken of de mods vragen om de titel aan te passen


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Tegen, want ik vind het heel irritant dat ik bij elk topic het eerst moet gaan activeren.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Hoi xD


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Tegen, niet vanwegen dat "spammen" want dat interresseerd me eigenlijk geen fuck :'D
    Maar daardoor ontstaan wel mooi vele ruzies, en ik vind het eigenlijk onnodig.

    Tegen, want het vergemakkelijkt spammen inderdaad. En tja, hoeveel mensen zitten er nou op een iPad.. Ik bedoel, als bijna iedereen er een had, zou 't anders zijn I guess.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Tegen, iedereen die hier tegen is heeft een goede reden. xd

    Calm schreef:
    Nee joh, je kan het toch altijd veranderen dus?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt