• Ja serieus ik zit wat dingen te lezen over mensen die vinden dat Osama bin laden een eerijk proces verdient. Maar wat is de wereld dan scheef, waarom zou hij in godsnaam een eerlijk proces verdienen? De mensen die hij heeft laten vermoorden en heeft vermoord hadden toch ook geen eerlijke kans, waarom zou hij die dan wel verdienen? Ja dat begrijp ik niet, leg me dat maar eens uit dan.
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Alle nazi's kregen ook een eerlijk proces, dus waarom hij niet?
    Hij krijgt geen eerlijk proces omdat ze niet kunnen aantonen wat hij gedaan heeft, ze hebben geen bewijs.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 12:11 ]


    Don't judge a book on its cover

    Stiekem worden er wel veel topics over die loser geopend, ghehe.
    Ik vind dat hij in de bak moest, voor de rest van zijn leven. Hij verdient geen eerlijk proces, maar om hem meteen neer te knallen, is super dom. Dan ''lijdt'' hij toch niet zoals de mensen hebben moesten lijden, waarvan hij dat wilde?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ach, ga 's ochtends geen discussies voeren. Dan krijg je toch alleen maar de kindjes met hun: 'OMDAT IK DAT VINDDDD!!11!!'


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dajly schreef:
    Alle nazi's kregen ook een eerlijk proces.

    Nou die hebben dat ook niet verdient, beter zetten ze die ook voor hun eigen graf op hun knietjes. Waarom zou zo iemand dit nou niet verdienen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    het enige wat ik vind is dat die gast een fatsoenlijke begarfenis moest hebben in plaats van hem in de zee dumpen.

    Professor schreef:
    Stiekem worden er wel veel topics over die loser geopend, ghehe.
    Ik vind dat hij in de bak moest, voor de rest van zijn leven. Hij verdient geen eerlijk proces, maar om hem meteen neer te knallen, is super dom. Dan ''lijdt'' hij toch niet zoals de mensen hebben moesten lijden, waarvan hij dat wilde?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    HUG schreef:
    (...)
    Nou die hebben dat ook niet verdient, beter zetten ze die ook voor hun eigen graf op hun knietjes. Waarom zou zo iemand dit nou niet verdienen.


    Nee, niet dat die het wel verdienen, maar is het niet scheef als de ene moordenaar wel een proces krijgt en de ander niet?


    Don't judge a book on its cover

    raplove schreef:
    het enige wat ik vind is dat die gast een fatsoenlijke begarfenis moest hebben in plaats van hem in de zee dumpen.

    Daar ben ik het wel weer mee eens, maar oke. Ik vind het ook niet erg dat ze het wel hebben gedaan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dajly schreef:
    Alle nazi's kregen ook een eerlijk proces, dus waarom hij niet?
    Hij krijgt geen eerlijk proces omdat ze niet kunnen aantonen wat hij gedaan heeft, ze hebben geen bewijs.

    ie vermoorden geen duizenden mensen per 1 persoon en ze hebben niet de 2 grootse gebouwen in de wereld wat kleiner gemaakt

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 12:13 ]


    Shoganai i ne~

    Dajly schreef:
    Alle nazi's kregen ook een eerlijk proces, dus waarom hij niet?
    Hij krijgt geen eerlijk proces omdat ze niet kunnen aantonen wat hij gedaan heeft, ze hebben geen bewijs.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    SuckerPunch schreef:
    (...)
    ie vermoorden geen duizenden mensen per 1 persoon en ze hebben de 2 grootse gebouwen in de wereld wat kleiner gemaakt


    Welk bewijs hebben ze dat hij erachter zat? Geen.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 12:14 ]


    Don't judge a book on its cover

    Professor schreef:
    Stiekem worden er wel veel topics over die loser geopend, ghehe.
    Ik vind dat hij in de bak moest, voor de rest van zijn leven. Hij verdient geen eerlijk proces, maar om hem meteen neer te knallen, is super dom. Dan ''lijdt'' hij toch niet zoals de mensen hebben moesten lijden, waarvan hij dat wilde?

    Nou in een gevangenis lijdt je niet meer tegenwoordig.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    HUG schreef:
    (...)
    Daar ben ik het wel weer mee eens, maar oke. Ik vind het ook niet erg dat ze het wel hebben gedaan.


    stel je voor hij spoelt weer op land aan. wat dan?

    raplove schreef:
    het enige wat ik vind is dat die gast een fatsoenlijke begrafenis moest hebben in plaats van hem in de zee dumpen.


    Dat deden ze met een reden: Zodat er geen bedevaarten naar zijn graf plaats zouden vinden. In de zee kan dat dus niet.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Omdat iedere moordenaar een proces krijg dus waarom hij niet?
    Omdat de VS ook miljoenen heeft vermoord/laten vermoorden. Dus die zouden ook een proces moeten krijgen maar dat krijgen ze niet,maar nee zij zijn de held
    Omdat hij geloofde dat hij goed was,en genoeg met hem
    Omdat wij niet kunnen zeggen wat goed en slecht IS maar wat we goed en slecht VINDEN
    Omdat ik tegen geweld ben.
    Omdat nu de kans op wraak groter is.
    Omdat het een mens is.

    Moet ik door gaan of heb je mijn idee?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall