• Hebben jullie ook al wel eens van die momenten meegemaakt waarop iemand iets afreageert op jou terwijl jij het niet hebt gedaan? Dat is zo frustrerend, serieus.

    Ik moest de emmer, waarin de spons zat om het schoolbord mee nat te maken/proper te maken, leeggieten in de gootsteen omdat de spons niet in het water mocht liggen. Dat laatste had ik echter niet gehoord, dus vroeg ik: "Moet ik het water nu verversen?" Waarop die leerkracht furieus wordt en serieus over zijn toeren roept dat de spons droog moet blijven. Dan denk ik zo: calm down, het was maar een vraag. Reden waarom hij zo deed: ze waren aan het voetballen in het lokaal en hij kon het niet hebben, dus roept hij maar tegen mij. Yeah right. Als hij geen leerkracht was -een ouder ofzo puberteit-, had ik me echt laten gaan. Hypocriet. (cat)


    Only losers can act the way you do

    Hmmja.. dat doen mensen zonder dat ze het in de gaten hebben :/ Beetje lullig indeed..


    ars moriendi

    Je hebt helemaal gelijk, want je hebt niks fout gedaan.
    Hij moet niks op jou afreageren, maar iets tegen die voetballers zeggen.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ja dan denk ik ook zo en ik wil dan ook altijd uitvliegen tegen hem maar hij is een leerkracht dus doe ik het maar niet


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    denk ik ook wel een bij een vriendin van mij -.-'


    Shoganai i ne~