• Ze hebben nu officeel het Ja-woord gegeven.

    De kus was inspirerend maar niet lang..

    Hier wat shots:




    Firm believer of all that is magic

    IK BEN ZO BLIJ DAT DAT GEZEIK EINDELIJK VOOR BIJ IS!

    Nee even serieus, ik vind het leuk voor ze dat ze trouwen, maar ik werd er gek van hoe grote ophef er van gemaakt werd. Overal in elke les moesten we erna kijken en ook in de aula stond hij op. Ik keek af en toe omdat ik de jurk wilde zien _O__O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zo lief! ;] Jammer zat ik op school, dus heb ik het niet kunnen volgen...
    Maar gelukkig heb ik het opgenomen:Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik vind haar echt een mooie en goede prinses. Ze zijn zo schattig samen(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ze zijn ZO schattig!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Een meisje uit mijn klas zei dat ze niet zo lang mogen kussen voor de televisie.
    Mijn lerares zette de herhaling op de beamer, dus ik heb wat hoogtepunten gezien


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Die jurk van Kate was zó mooi. Kate zelf was echt prachtig (: Harry was echt grappig XD Toen Kate naar het altaar liep, draaide hij zich stiekem om en zei wat tegen zijn broer :3
    En William's pak was echt afzichtelijk


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42


    hoe lang die sluier is!

    Ik vind Kate haar jurk mooi en de kus vond ik juist goed zo, trouwens ze hadden wel gevoelens bij de kus vond ik. Natuurlijk ga je het een beetje deftig houden er staat massa's veel volk voor je. Ik vind ze schattig samen en hopelijk blijft dat ook zo.

    Ik vind al die commotie rond dat huwelijk zó overdreven he. Echt.


    Rainbows on my staircase ~

    Ik heb het niet gezien, ik zat op school toen denk ik. Maar ik vind ze heel schattig samen XD Ik vind Kate's jurk ook wel mooi (:


    Caution first, always.

    Flawless schreef:
    Ik vind Kate haar jurk mooi en de kus vond ik juist goed zo, trouwens ze hadden wel gevoelens bij de kus vond ik. Natuurlijk ga je het een beetje deftig houden er staat massa's veel volk voor je. Ik vind ze schattig samen en hopelijk blijft dat ook zo.


    Shoganai i ne~

    Kuyt schreef:
    Zij is zo mooi!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik moest lachen om Harry, hij schoot bijna in de lach toen Kate net naast William stond. Maar ik vind Kate haar jurk echt prachtig!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Haar jurk is zo mooi :9~ Maar die kus was echt maar één seconde ofzo..
    En bedankt school dat ik niet live kon kijken :/


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Choir schreef:
    Eigenlijk was het heel saai, en ik heb er toch twee uur naar zitten kijken xd.