• Ik ben op zoek naar goede/leuke verhalen, die niet al te moeilijk zijn om door te komen (ik ben in een luie mood, en wil gewoon een leuk verhaal lezen). Dus heb/weet jij er een, drop de link dan vooral hier. (:
    Het moet wel in ABN zijn geschreven, en er moeten haakjes worden gebruikt als iemand wat zegt.

    Mag:
    TH (TC, en alles dat je maar kan verzinnen)
    Onbekende personen
    Afgelopen verhalen
    SA's
    Engels

    Geen:
    Twilight
    HP
    BTR
    16+
    Voetbal
    Disney
    Verhalen met 1000 hoofdstukken
    Verhalen waar nooit meer aan wordt geschreven(en die nog niet af zijn).
    Verhalen waar de helft van de hoofdstukken van missen.

    Ik hoop dat jullie wat voor me hebben. ^^

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 19:24 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Kiss from a rose
    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Hij moet haar leren kunstschaatsen om iedere week een kür te laten zien. Het meisje heet Lily Morris en is opkomend schrijfster. Het meisje intrigeert hem, maar hij negeert het gevoel. Ze is namelijk nog maar 19 en hij al 32.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb alleen Engels, sorry.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    Ik heb alleen Engels, sorry.


    Oh, dat is ook goed!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Take consequences lika a Stifler (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dwaalspoor schreef:
    (...)

    Oh, dat is ook goed!


    Ennn, het heeft nog maar 5 hoofdstukken. ;x


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Totally Girlz ~BTR

    http://www.quizlet.nl/stories/46419/totally-girlzbig-time-rush/


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb denk ik wel een verhaaltje een SA


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Mag Justin bieber ook?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    This is War (:
    Uiteindelijk zullen er wel wat beroemde personen in voor komen, maar niet in een liefdesrelatie met iemand.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik ben net begonnen aan mijn eerste story maar het is over hp en dat wil je niet dus ik heb niks voor je


    Save a broom, ride a Slytherin.

    Everything I know about pain, I learned from you [TC]


    In the middle of the night,
    no one heard the boy
    who cried himself to sleep,
    didn't care about himself because he‘s
    hurt too much…


    I was that hurting child.
    -Tom Kaulitz


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Everyone has a secret

    .


    Ashley Hardwick. Het meest begeerde meisje op school. Ze heeft alles, het geld, de looks, vrienden en jongens die zich met hopen voor haar voeten smijten. Elk meisje op school is stikjaloers op haar. Cassandra, een doodnormaal meisje die het liefst niets met het populaire groepje te maken wil hebben,komt Ashley's goed verborgen geheim te weten. Ze beseft dat dit wel eens Ashley's leven zou kunnen verpesten en besluit haar te chanteren. Als daarna Cassandra word opgeschrikt door een mysterieuze persoon die zelfs over lijken gaat om haar af te schrikken verdenkt ze Ashley ervan. Maar ze kan niets bewijzen en voor de buitenwereld lijkt ze paranoïde. Verbeeld ze zich dit alleen maar of is het de bittere realiteit?

    Dankje als je hem wilt lezen:Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    PowerSource

    Onbekende personen, Fantasy, Avontuur.

    Ella is een doodnormaal meisje, op het eerste oog dan. Ze zit in 2Havo, is net 14 jaar geworden en heeft veel vrienden en een leuke familie. Een perfect leven, in haar ogen, al is er altijd ruimte voor verbetering.
    Er is slechts één ding dat niet helemaal perfect is in haar leven. Ze weet niet wie haar echte ouders zijn. Ze houdt zielsveel van haar adoptie-familie, maar ze wilt ook dolgraag weten waar haar herkomst is.

    Wat ze dan ook niet weet, is dat ze afstamt van nobele voorouders, die hun leven hebben opgegeven voor één doel; dat hun volk kon blijven bestaan. En Ella is voorbestemd om die taak te volbrengen, om haar zielsverwant te vinden en de toekomst van de PowerSources veilig te stellen...

    http://www.quizlet.nl/stories/38043/my-california-king/


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    How could I be a boxer and gay? [TH][TC] Deze?


    ONLY SEVEN LEFT <3