• Ik ben op zoek naar goede/leuke verhalen, die niet al te moeilijk zijn om door te komen (ik ben in een luie mood, en wil gewoon een leuk verhaal lezen). Dus heb/weet jij er een, drop de link dan vooral hier. (:
    Het moet wel in ABN zijn geschreven, en er moeten haakjes worden gebruikt als iemand wat zegt.

    Mag:
    TH (TC, en alles dat je maar kan verzinnen)
    Onbekende personen
    Afgelopen verhalen
    SA's
    Engels

    Geen:
    Twilight
    HP
    BTR
    16+
    Voetbal
    Disney
    Verhalen met 1000 hoofdstukken
    Verhalen waar nooit meer aan wordt geschreven(en die nog niet af zijn).
    Verhalen waar de helft van de hoofdstukken van missen.

    Ik hoop dat jullie wat voor me hebben. ^^

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 19:24 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    This ain't a sad song, you don't deserve one! [Torg/Bom]


    Na een ernstige ruzie met Georg probeert Tom door te gaan met zijn leven en met de tour, dit blijkt moeilijker te zijn dan Tom gedacht had. Maar dan krijgt hij hulp én liefde uit een onverwachte hoek.


    ~Een verhaal over liefde, jaloezie en vriendschap.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.



    Onbekende personen, romantiek, drama, thriller, avontuur.
    Rose, een 17-jarige prinses van Norfolk, is het zat zich altijd netjes te moeten gedragen en te houden aan alle regeltjes.
    Dean, de bijna 18-jarige prins van Rixdorf moet op een zoektocht voor een vrouw en gaat op reis.
    Deze twee tieners van adel ontmoeten elkaar, ze horen vijanden te zijn,
    maar alles loopt anders dan geplant.
    Wat gaan de twee doen in de fantasiewereld die in een hevige
    oorlog verwikkeld is?

    Put your faith in what you most believe in
    Two worlds, one love
    Trust your heart
    Let fate decide
    To guide these lives we see


    Een sneak peak.
    Ze haalde haar schouders op en keek me uitdagend in de ogen. ‘’Raad eens. Jij hebt geen manieren mannetje.’’
    Ik knikte langzaam. ‘’Oh ja. Nu snap ik het.’’ Ik grinnikte en pakte haar hand. Ze leek even verbaasd. Zo verbaasd, dat ze geen tweede poging deed om zich los te maken.
    ‘’Het is soms gewoon schattig hoe brutaal jij kunt zijn dame.’’ Zei ik plagerig. Ze staarde me in de ogen en keek me weliswaar arrogant aan. Ze zei niets, dus vervolgde ik mijn zin. ‘’Heel schattig hoe je het probeert.’’ Ik trok haar dichter tegen mij aan. ‘’Maar helaas kun je er niets van, Rose.’’
    Plotseling hoorde ik voetstappen in de richting van de hut. Rose trok zich vluchtig los en luisterde scherp. Ik hoorde stemmen met een lage klank. Het was een groep mannen. Althans, dat vermoedde ik.
    ‘’Ze moet hier ergens zijn.’’ Hoorde ik een stem zeggen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar Rose, die keek mij voor het eerst met grote ogen aan. Het leek haast alsof ze bang was.




    ___________________________________________________



    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Left {Tom Kaulitz}

    Een klein meisje 5 jaar oud. Haar naam is Sarah. Ze is ongeveer een jaar geleden achtergelaten door haar ouders, ze weet niet waarom. Ze zwerft nu ergens in Duitsland rond. Ze is nooit als vermist opgegeven. Sarah heeft een klein hondje, Dink, noemt ze hem. Dink loopt altijd met Sarah mee. Samen met Dink en haar Poeh Beer tasje loopt ze rond door de straten van Duitsland.
    Zal ze ooit door iemand in huis worden genomen?

    Hoofstukken: 26
    Actief/Niet-achtief
    Abo's: 37

    She's a Rebel [TOKIO HOTEL]

    Wat als je je eigen gang gaat?

    Een verhaal over een meisje in een tehuis, ze leidt haar eigen leven. Niemand zegt wat ze moet doen, niemand zou haar kunnen commanderen. Ze heeft het nu wel goed in dat tehuis, maar wat als haar rebelse gedrag dat teveel voor de andere mensen in het tehuis wordt? Wat gaan zij doen

    Hoofdstukken: 48
    Actief/Niet-actief
    Abo's: 22


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    No Fanfiction ~waargebeurd

    Cover komt nog :)

    Nathan is een vijftienjarige jongen die het niet gemakkelijk heeft. Zijn ouders zijn gescheiden, sinds hij klein is en hij heeft twee jongere broers. Nico en Clinton. Beide van verschillende vaders. De Moeder Olivia is al vaak gescheiden en heeft geen geluk in de liefde, toch probeert ze haar zonen zo goed mogelijk op te voeden. De drie zonen spelen basketball en hebben hier een echte passie voor.

    Zinne is een vijftienjarig gewoon meisje, ze heeft een jongere broer Kobe. Kobe speelt ook basketball in hetzelfde team als Nico. Kobe en Nico kunnen het redelijk goed met elkaar vinden. De moeder van Zinne en Kobe, Letitia is goed bevriendt met Olivia.

    Op welk spoor komt Nathan terecht als hij opzoek wilt gaan naar zijn vader?


    Everything changed when you came into my life

    Look behind my mask.

    Als Aurora dan toch die beslissing maakt dat ze weg gaat lopen van Devon, omdat ze door Devon een 'monster' is geworden; waar ze spijt van heeft. Moet ze iedereen en alles achterlaten dat haar dierbaar is, en dan vooral Cassandra moet ze achterlaten. Het lieflijke zusje van Devon, waar ze altijd goed mee kan praten..
    Aurora loopt zo ver als ze kan, en ondertussen komt ze een ander mysterieus iemand tegen.
    Maar wat als Devon er even later er toch achter komt dat Aurora hem heeft verlaten, en haar gaat zoeken..
    Als hij dan die mysterieus persoon tegen komt, waar Aurora al die tijd is gebleven..

    Voelt hij zich dan verraden of doet het hem niks, en heeft hij Aurora dan toch voor zijn eigen doeleinden gebruikt?

    Een echt verhaal van gebroken harten, liefde, en de personen missen waarvan je nooit had gedacht dat je die zou missen.

    Een echte liefdesroman.
    Sincerely yours, Laura Aurora Lucca Xevora.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 18:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Guardian angels aren't supposed to fall in love
    Het was een doodnormale dag in Jane city, tot er een meisje geboren werd.Het was niet de bedoeling, ze waren op weg naar Lane city om daar nog een week te verblijven voor het kleine meisje ging geboren worden. Tenminste dat was het plan. Onderweg kon de kleine meid niet meer wachten en besloot ter wereld te komen. Haar ouders waren van plan om een naam te kiezen, enkele dagen voor dat hun dochter geboren werd, maar het was nu echt tijd om een naam te kiezen. Ze kozen voor Jane. Als eerbetoon aan Jane city.

    Jane was niet zoals alle meisjes, ze was een beschermengel. Beschermengelen leven niet lang en sterven als degene hen niet meer nodig had. Daarom hechten beschermengelen zich nooit aan mensen. Maar wat als Jane verliefd wordt op een jongen en ze, als haar ouders haar niet meer nodig hebben, niet wil sterven?
    -> onbekende personen

    I do this for you big brother
    Sara was een vrolijk meisje zonder zorgen. Tot die dag, die ene dag die haar leven verwoeste. Ze had een ongeluk toen haar broer haar wegbracht naar school. Haar broer stierf, zij niet.
    Ze was populair, maar na het ongeluk werd ze een nerd. Ze verwerkte alles door muziek en leren. Ze verstopte zich achter een bril en haar piano. Stiekem schrijven haar ouders haar in voor : Sing your dream een wedstrijd, waar een bekende producer een nieuwe artiest zoekt. In de Jury zetelen onder andere Sylvia Van Driessche, Anouk, Alice Raven Blaine-Martel , Christofer Drew Ingle, Daniel Charles Gryfter en Carie Underwood. De presentatoren zijn Koen Wouters en Kris Wouters. Zal ze haar verleden achter haar kunnen laten en de wedstrijd winnen?
    -> Onbekende personen ( bekende personen spelen een bijrol maar komen er amper in, gewoon als jury)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right