• Qua vorm van een vrouwenlichaam. Vinden jullie het mooi als een vrouw/meisje flinker is, volslank, ''normaal'' (denk aan maatje 40/38), slank, of dun. Tell me, ik ben benieuwd ^^
    Zelf vind ik slank heel mooi, maar ik hou ook wel van wat flinkere (volslank ;D) meisjes/vrouwen, aangezien ik zelf ook niet bepaald de dunste ben ^^


    Rainbows on my staircase ~

    Ik vind slank en volslank mooi (;


    Me so good.

    normaal of slank.. volslank vind ik meestal ook niet zo erg, maar meestal vind ik dun toch echt te dun. Maar dat ligt ook aan welke kleren ze dragen..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Normaal.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind volslank mooi, gewoon met normale vormen. Een flinker iemand kan ook mooi zijn, maar iemand die te dun is, vind ik lelijk. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind volslank en vol echt gewoon prachtig. Ik hou niet van veel te slanke meisjes. Zo onnatuurlijk.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vind 38 nou niet echt stevig.
    En ik vind dunne mensen mooier, sorry.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Necrophiliac schreef:
    Ik vind volslank en vol echt gewoon prachtig. Ik hou niet van veel te slanke meisjes. Zo onnatuurlijk.
    Precies, zo vind ik het ook! HEt is niet per se onnatuurlijk. Maar stel je knuffelt zo iemand, wat kún je dan knuffelen?


    Rainbows on my staircase ~

    0VERD0SE schreef:
    (...)Precies, zo vind ik het ook! HEt is niet per se onnatuurlijk. Maar stel je knuffelt zo iemand, wat kún je dan knuffelen?


    Ik wou net zeggen. Dan voel je die ribben, eh BAH.
    Sowieso vind ik al die ideaalbeeld-tutjes echt lelijk.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    Ik vind volslank en vol echt gewoon prachtig. Ik hou niet van veel te slanke meisjes. Zo onnatuurlijk.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Ik wou net zeggen. Dan voel je die ribben, eh BAH.
    Sowieso vind ik al die ideaalbeeld-tutjes echt lelijk.

    Ze zijn niet bepaald lelijk sommige hebben een mooi gezicht, maar aan hun lijf vind ik niets. Ja want ik snap ook niet dat jongens van die hele slanke meisjes mooier vinden. Als je daarmee in bed ligt voel je toch allemaal scherpe punten of niet dan?


    Rainbows on my staircase ~

    normaal

    Ik ben echt slank van nature en soms wou ik dat ik iets voller was, enkel omdat ik niet graag mijn ribben tel in de spiegel als ik mijn armen omhoog houd.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind slanke meisjes mooi. Niet eng dun, of dik. Gewoon normaal (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    0VERD0SE schreef:
    (...)
    Ze zijn niet bepaald lelijk sommige hebben een mooi gezicht, maar aan hun lijf vind ik niets. Ja want ik snap ook niet dat jongens van die hele slanke meisjes mooier vinden. Als je daarmee in bed ligt voel je toch allemaal scherpe punten of niet dan?


    Ik zal je zeggen, ik had een vriendinnetje, en die was best mager. Ik viel op haar persoonlijkheid, maar ze had ook gewoon een mooi koppie. In de winter vond ik haar best irritant, met haar twee vesten en een jas, en het geklaag dat ze het koud had. Plus, als we lagen te knuffelen in bed, (wat ik eigenlijk probeerde te voorkomen) voelde ik inderdaad haar ribben tegen me aan. Ook als we uit eten gingen, betaalde ik meestal maar tien euro voor haar biefstukje en salade, terwijl ik een heel uitgebreid maal had. Nah, mijn vorige ex-vriendin beviel me meer, met d'r 'Jonge, ik heb honger, ik rij even naar de Mac, moet je ook wat?', en dat ze thuis kwam met een Big Mac Menu en een hamburger.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hingucker schreef:
    Ik ben echt slank van nature en soms wou ik dat ik iets voller was, enkel omdat ik niet graag mijn ribben tel in de spiegel als ik mijn armen omhoog houd.
    Ja maar dan kun je er niets aan doen. Je ehbt ook van die mensen die gewoon doorgaan en doorgaan en doorgaan totdat ze, zoals jij zegt, hun ribben kunnen tellen.


    Rainbows on my staircase ~