• Qua vorm van een vrouwenlichaam. Vinden jullie het mooi als een vrouw/meisje flinker is, volslank, ''normaal'' (denk aan maatje 40/38), slank, of dun. Tell me, ik ben benieuwd ^^
    Zelf vind ik slank heel mooi, maar ik hou ook wel van wat flinkere (volslank ;D) meisjes/vrouwen, aangezien ik zelf ook niet bepaald de dunste ben ^^


    Rainbows on my staircase ~

    Hmm, eigenlijk alles wel. Als ze maar niet te dun of te dik zijn, en ook wel vrouwelijke vormen hebben.

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 19:51 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Ik zal je zeggen, ik had een vriendinnetje, en die was best mager. Ik viel op haar persoonlijkheid, maar ze had ook gewoon een mooi koppie. In de winter vond ik haar best irritant, met haar twee vesten en een jas, en het geklaag dat ze het koud had. Plus, als we lagen te knuffelen in bed, (wat ik eigenlijk probeerde te voorkomen) voelde ik inderdaad haar ribben tegen me aan. Ook als we uit eten gingen, betaalde ik meestal maar tien euro voor haar biefstukje en salade, terwijl ik een heel uitgebreid maal had. Nah, mijn vorige ex-vriendin beviel me meer, met d'r 'Jonge, ik heb honger, ik rij even naar de Mac, moet je ook wat?', en dat ze thuis kwam met een Big Mac Menu en een hamburger.

    Ja inderdaad dat is jammer als je zo iets hebt. Haha ja, zo ben ik ook. ‘Mam, ben effe naar de frieteboet!’ Ik wil wel een beetje afvallen, maar ik ben trots op mijn dikke kont zal ik je zeggen :Y) Ik had een exvriendje en die was zo dun, dat was echt niet normaal. Ik was bang om op zijn schoot te gaan zitten! Ik denk zometeen begeeft hij het onder mijn gewicht :')


    Rainbows on my staircase ~

    0VERD0SE schreef:
    (...)
    Ja inderdaad dat is jammer als je zo iets hebt. Haha ja, zo ben ik ook. ‘Mam, ben effe naar de frieteboet!’ Ik wil wel een beetje afvallen, maar ik ben trots op mijn dikke kont zal ik je zeggen :Y) Ik had een exvriendje en die was zo dun, dat was echt niet normaal. Ik was bang om op zijn schoot te gaan zitten! Ik denk zometeen begeeft hij het onder mijn gewicht :')


    Hahah, same! Mijn ex-vriend was zo klein en mager, maar hij hield me gewoon. Maar het blijft eng.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dumbledore schreef:
    Ik vind volslank mooi, gewoon met normale vormen. Een flinker iemand kan ook mooi zijn, maar iemand die te dun is, vind ik lelijk. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    normaalXd

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Hahah, same! Mijn ex-vriend was zo klein en mager, maar hij hield me gewoon. Maar het blijft eng.
    Ja inderdaad haha. Mijn vriendje nu is gelukkig gewoon normaal. Hoewel hij wel dunne beentjes heeft. Hij houdt me wel, maar ik ben nog steeds bang dat ik hem pijn doe ofzo haha.


    Rainbows on my staircase ~

    Ik vind dat ieder meisje op haar eigen manier prachtig is.;)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Volslanke dames hoeven niet lelijk te zijn, vaak wel mooi, maar eigenlijk ligt alles ontzettend aan je uitstraling. Ook ligt het aan de kleding die je draagt.
    Ook vind ik dat sommige mensen hier erg negatief zijn over hele dunne meisjes. Ik weet dat het niet altijd mooi is, maar ik kan er niet zoveel aan doen dat ik gewoon heel smal ben. Dat geld denk ik voor heel veel meisjes.
    Zeg nou zelf, de meeste mensen zijn liever slank dan dik. (alhoewel, ik zeg niet dat volslank dik is)
    :9~


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    normaal.


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Ik vind magere mensen enger. Een vrouw moet rondingen hebben, zo zijn we nu eenmaal gemaakt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Slanke meisjes, met vormen.
    Ik zou zowillen zijn.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Calm schreef:
    Normaal.


    I´m nothing special.

    FlowerRain schreef:
    Ik vind dat ieder meisje op haar eigen manier prachtig is.;)

    Dat vind ik mooi gezegd. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat hangt ervan af, maar de verhoudingen moeten kloppen (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ligt er aan bij wie... Maar over het algemeen vind ik slank het mooiste, maatje 36/38. Maar dat neemt niet weg dat er zeer mooie mensen zijn die veel grotere maten hebben, die dan weer helemaal niet zouden staan met een slank lichaam.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!