• Ik zit nu net een tijdje op Quizlet en heb gemerkt dat alles over beroemdheden gaat. Zijn er ook nog mensen die originele verhalen maken? In mijn ogen is origineel beter dan fan fiction omdat het verhaal meestal beter ondersteund, logischer en beter geschreven is. Wat denken jullie? Ik zie de lol niet in fan fiction als het nooit uit gaat komen.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Fanfiction is niet slechter geschreven dan andere verhalen en omgedraaid. Het hangt van de schrijver/schrijfster zelf af of het goed geschreven is of niet.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Fanfiction is niet slechter geschreven dan andere verhalen en omgedraaid. Het hangt van de schrijver/schrijfster zelf af of het goed geschreven is of niet.


    In mijn mening is het zo dat de meeste slechte schrijvers af druipen naar fan fiction. Maar dat geld niet voor iedereen. Alleen, zoals ik al eerder heb gezegd, als je over bekende personen schrijft heb je al snel een paar problemen waardoor het verhaal niet meer klopt. Waar ik me het meest aan erger is dat je niet weet hoe een bestaand persoon is en als je erover schrijft het soms een compleet ander persoon wordt, soms zelfs een irritant persoon en dan gaat het alleen nog maar om de naam die er gegeven is waarom de story ineens goed is.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    ik schrijf er veel maar zet ze niet op quizlet.
    je moet eens op candykisses' account kijken, zij heeft amper andere verhalen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Breakdancer schreef:
    Ik zie de lol niet in fan fiction als het nooit uit gaat komen.


    Ik schrijf zelf geen fanfiction, maar het verhaal dat ik nu schrijf zal hoogstwaarschijnlijk ook nooit uitkomen.
    Ik vind fanfiction niet onderdoen aan 'originele fiction'. Als het leuk geschreven is, maakt het mij niet uit of het nou met bekende of onbekende personen is.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 12:32 ]

    Ben het helemaal met je eens, waarom moet alles nu over Justin Bebber gaan? :S

    Everyone has a secret

    Met enkel onbekende en zelf gemaakte personages(nerd)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    SmokeyEyes schreef:
    Ben het helemaal met je eens, waarom moet alles nu over Justin Bebber gaan? :S


    Eindelijk iemand die het snapt. Ik houd helemaal niet van Justin Bieber, het is net een klein meisje.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Er zijn ook fanfictions waar alleen de naam van de desbetreffende beroemdheid wordt gebruikt en verder er helemaal niks mee te maken heeft.

    En er zijn trouwens zat verhalen op Quizlet waarin onbekende mensen een rol spelen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vind het beide wel leuk, zolang het maar góed geschreven is.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik vind het beide wel leuk, zolang het maar góed geschreven is.


    Daar ben ik het wel mee eens ja. Als het maar goed geschreven en een goed verhaal is.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik heb met bekende en onbekende mensen (al zijn bij mij de bekende ook niet heel erg bekend), maar soms heb je gewoon een verhaal waar die ene bekende zo goed in past :')
    Ik vind het beide leuk om over te schrijven, al vind ik onbekend toch net iets leuker :Y)


    As travars

    Ik GA er een schrijven. Over dokter detective Katherine Sharp. Alles personages zelf bedacht.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn vriend schrijft hier een verhaal op Quizlet, maar hij heeft wel dyslexie. Het is zijn eerste verhaal en vergeleken met mijn eerste verhaal, vind ik het best netjes van hem. (:
    Je kunt altijd even klikken


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik schrijf enkel originele verhalen. Maar die zijn niet op Quizlet te vinden.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik schrijf fanfiction en origineel. fan fiction schrijft gewoon heerlijk, als je fan bent van een meespelend persoon. (;


    Smile and live.