• Just Marry me


    [...] is een jonge vrouw met vele ambities en vele dromen. Eén van die dromen is trouwen met haar sexy secretaris, [jongen.]. Hoe moeilijk kan het zijn om de man van je dromen te overtuigen om met je te trouwen? [...] zet al haar normen en waarde aan de kant en laat zich helemaal gaan om het hart van deze man te winnen. Of het haar zal lukken?
    Wie weet...


    rollen:
    -Meisje (hoofdpersonage)
    -Secretaris (hoofdpersonage)
    -Beste vriendin
    -Dè vriendin van secretaris.

    Wat ik moet weten:

    -Volledige naam:
    -leeftijd (tussen 20-25):
    -uiterlijk (foto+beschrijving):
    -karakter:
    -werk:
    -Een paar foto's van het huis van rol (niet verplicht voor bijrollen wel voor hoofdpersonages):
    -auto (foto):
    -familie:
    -verleden:



    aalvast bedankt

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 20:47 ]

    Het is Just marry me


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mourinho schreef:
    Het is Just marry me

    Inderdaad, maar het lijkt me een erg leuke story. Doet me een beetje denken aan The Proposal, al had dat een ander concept c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    (...)
    Inderdaad, maar het lijkt me een erg leuke story. Doet me een beetje denken aan The Proposal, al had dat een ander concept c;


    hmja dat komt waarschijnlijk alleen omdat het haar secretaris is, waar ze verliefd op is.
    Als het bijvoorbeeld gewoon haar buurman was geweest zou het niet op The Proposal lijken. :)

    Mourinho schreef:
    Het is Just marry me


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    -Rol: Beste vriendin
    -Volledige naam: Debora Hallows
    -leeftijd (tussen 20-25): 21
    -uiterlijk (foto+beschrijving):


    Ze heeft mooi lang blond haar, ijsblauwe ogen, klein neusje en kersrode lippen. Ze is niet heel erg groot, en ook niet te klein.. Ze is slank gebouwt.
    -karakter: Debora is een vrolijke meid, ze luistert graag naar andere, soms leeft ze in haar eigen wereldje, ze heeft vroeger veel meegemaakt daardoor best onzeker is, maar ze kan erg veel praten, ze zegt wat ze denkt, soms kan ze erg bot over komen, maar dan bedoelt ze het niet zo..
    -werk: ze werkt als gastvrouw in een klein restaurantje.
    -Een paar foto's van het huis van rol (niet verplicht voor bijrollen wel voor hoofdpersonages):
    -auto (foto):


    Ze rijdt rond in haar oude vertrouwde auto, een lelijke eend ofzoiets, of kever.
    -familie: Erik (49 Janna (45) Zusje Sam (17) broertje (16}
    -verleden: Debora is vroeger veel gepest...

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 21:42 ]


    What is youre favo scary movie?

    Ik ga even voor het meisje iets proberen:

    Naam: Mary Clares
    Leeftijd: 23 jaar oud
    Uiterlijk: Ze heeft lang golvend bruin haar, bruine ogen en ze is rond de 1 meter 70 groot, ze heeft rode lippen, bruine ogen en een kleine neus.
    Ze rijdt met een roze Cadillac
    Ze heeft alleen nog maar een vader en een broertje.
    Verleden:
    Ze is geboren in een arm gezin en ze heeft carrière gemaakt op kantoor.
    In haar jeugd heeft ze alleen maar slechte vriendjes gekend en daarom is het voor haar extra moeilijk om contact te leggen met haar secretaris.
    Omdat haar moeder heel streng was en ze bijna nooit buiten mocht keek ze vaak films op hun oude televisie, toen Mary 15 jaar oud werd is haar depressieve moeder van een brug gesprongen, toen was ze nog alleen met haar vader en broertje. Haar vader kreeg een drankprobleem, maar met behulp van haar en haar broertje heeft hij dat ondertussen verwerkt.
    Dit is hoe ik haar zie:


    Dit is haar auto:



    Zo zie ik haar huis:

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 21:03 ]


    Writers write, to give their readers something to read

    MrDynamite schreef:
    Ik ga even voor het meisje iets proberen:

    Naam: Mary Clares
    Leeftijd: 23 jaar oud
    Uiterlijk: Ze heeft lang golvend bruin haar, bruine ogen en ze is rond de 1 meter 70 groot, ze heeft rode lippen, bruine ogen en een kleine neus.
    Ze rijdt met een roze Cadillac
    Ze heeft alleen nog maar een vader en een broertje.
    Verleden:
    Ze is geboren in een arm gezin en ze heeft carrière gemaakt op kantoor.
    In haar jeugd heeft ze alleen maar slechte vriendjes gekend en daarom is het voor haar extra moeilijk om contact te leggen met haar secretaris.
    Omdat haar moeder heel streng was en ze bijna nooit buiten mocht keek ze vaak films op hun oude televisie, toen Mary 15 jaar oud werd is haar depressieve moeder van een brug gesprongen, toen was ze nog alleen met haar vader en broertje. Haar vader kreeg een drankprobleem, maar met behulp van haar en haar broertje heeft hij dat ondertussen verwerkt.
    Dit is hoe ik haar zie:


    Dit is haar auto:



    Zo zie ik haar huis:

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 21:05 ]

    - Rol: Secretaris
    - Volledige naam: Adam Xavier Colt
    - leeftijd (tussen 20-25): 23
    - uiterlijk (foto+beschrijving):


    Adam is een slanke, pezige man van een meter 81. Zijn lichaam is niet te beschrijven als gespierd, maar ook niet als spichtig. Hij probeert een beetje te trainen, maar dat heeft dusver geen sixpack opgeleverd. Desondanks heeft hij een welgevormd lichaam. Zijn gezicht is vrij lang en altijd gladgeschoren. Hij heeft volle lippen en helblauwe, sprekende ogen die mening persoon betoveren. Ook bezit hij een dos weelderig bruin haar dat nogal wild ligt.
    - karakter: Adam is een levensgenieter die door zijn moeder gedwongen is om werk te zoeken. Tot voor kort studeerde hij economie aan de universiteit, een diploma dat hij maar net gehaald heeft doordat hij nogal lui was. Hoewel Adam geen overdreven feestbeest is, geniet hij ook graag van het leven. Dit houdt geen drugs in, wel uitgebreide diners, lange vakanties en soms een hele dag niets doen. Wel is Adam nogal onbeholpen. Doordat zijn ouders vrij rijk zijn en hij qua hersens erg gezegend is, heeft hij nooit echt moeten werken voor wat hij had. Nu hij voor het eerst in zijn leven op zijn eigen benen staat, heeft het een beetje de indruk van een jong veulen dat nog maar net leert lopen. Hij verprutst veel, maar leert uit alle fouten die hij maakt. Adam is over het algemeen erg aardig tegen iedereen, al gedraagt hij zich erg anders tegen zijn bazen dan hij doet tegen zijn collega’s. Soms is hij een beetje te familiair tegen zijn meerderen, waarna hij zich vaak enkele dagen heel stil houdt en daarna opnieuw een blunder begaat. Adam is een geestige babbelkous die niet altijd zijn tater houdt op de goeie momenten en die altijd klaarstaat om mensen op te beuren. Wel is hij niet al te handig in de emotionele kant van het leven en heeft hij nog nooit écht van een meisje gehouden. Zijn relaties waren meestal vrij oppervlakkig en gingen uit voor ze iets serieus konden worden.
    - werk: Hij werkt als secretaris voor *meisje*
    - Een paar foto's van het huis van rol : Zijn ouders hebben zijn appartement voor hem betaald.
    -

    in dit gebouw


    - auto (foto): Hij heeft geen geld voor een auto en zijn ouders weigeren dat ook nog eens te betalen dus rijdt hij maar met zijn fiets en de metro.
    - familie: Adam is gelukkig voor hem enig kind van rijke ouders, Judy en Barto.
    - verleden: Adam heeft een gelukkige jeugd gehad bij zijn rijke ouders die hem kapot verwenden. Hij is altijd gewend geweest om alles voor hem gedaan te krijgen en het is nu voor hem dus een hele schok om eindelijk op zijn eigen benen te staan. Hij heeft gestudeerd aan een prestigieuze universiteit om een diploma in de economie te halen.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 23:19 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    - Rol: Secretaris
    - Volledige naam: Adam Xavier Colt
    - leeftijd (tussen 20-25): 23
    - uiterlijk (foto+beschrijving):


    Adam is een slanke, pezige man van een meter 81. Zijn lichaam is niet te beschrijven als gespierd, maar ook niet als spichtig. Hij probeert een beetje te trainen, maar dat heeft dusver geen sixpack opgeleverd. Desondanks heeft hij een welgevormd lichaam. Zijn gezicht is vrij lang en altijd gladgeschoren. Hij heeft volle lippen en helblauwe, sprekende ogen die mening persoon betoveren. Ook bezit hij een dos weelderig bruin haar dat nogal wild ligt.
    - karakter: Adam is een levensgenieter die door zijn moeder gedwongen is om werk te zoeken. Tot voor kort studeerde hij economie aan de universiteit, een diploma dat hij maar net gehaald heeft doordat hij nogal lui was. Hoewel Adam geen overdreven feestbeest is, geniet hij ook graag van het leven. Dit houdt geen drugs in, wel uitgebreide diners, lange vakanties en soms een hele dag niets doen. Wel is Adam nogal onbeholpen. Doordat zijn ouders vrij rijk zijn en hij qua hersens erg gezegend is, heeft hij nooit echt moeten werken voor wat hij had. Nu hij voor het eerst in zijn leven op zijn eigen benen staat, heeft het een beetje de indruk van een jong veulen dat nog maar net leert lopen. Hij verprutst veel, maar leert uit alle fouten die hij maakt. Adam is over het algemeen erg aardig tegen iedereen, al gedraagt hij zich erg anders tegen zijn bazen dan hij doet tegen zijn collega’s. Soms is hij een beetje te familiair tegen zijn meerderen, waarna hij zich vaak enkele dagen heel stil houdt en daarna opnieuw een blunder begaat. Adam is een geestige babbelkous die niet altijd zijn tater houdt op de goeie momenten en die altijd klaarstaat om mensen op te beuren. Wel is hij niet al te handig in de emotionele kant van het leven en heeft hij nog nooit écht van een meisje gehouden. Zijn relaties waren meestal vrij oppervlakkig en gingen uit voor ze iets serieus konden worden.
    - werk: Hij werkt als secretaris voor *meisje*
    - Een paar foto's van het huis van rol : Zijn ouders hebben zijn appartement voor hem betaald.
    -

    in dit gebouw


    - auto (foto): Hij heeft geen geld voor een auto en zijn ouders weigeren dat ook nog eens te betalen dus rijdt hij maar met zijn fiets en de metro.
    - familie: Adam is gelukkig voor hem enig kind van rijke ouders, Judy en Barto.
    - verleden: Adam heeft een gelukkige jeugd gehad bij zijn rijke ouders die hem kapot verwenden. Hij is altijd gewend geweest om alles voor hem gedaan te krijgen en het is nu voor hem dus een hele schok om eindelijk op zijn eigen benen te staan. Hij heeft gestudeerd aan een prestigieuze universiteit om een diploma in de economie te halen.


    je hebt de rol :)

    Ik heb nog geen zin een rol in te vullen, misschien doe ik dat later nog, maar wil je me laten weten als je story begint? =D


    “Love is a contradiction.”

    Yeah, thanks c: laat je weten als je eerste hoofdstuk online staat ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nuggets schreef:
    Ik heb nog geen zin een rol in te vullen, misschien doe ik dat later nog, maar wil je me laten weten als je story begint? =D


    ja tuurlijk :) maar ik moet eerst nog een goede rol hebben voor het meisje,
    anders kan ik niet beginnen
    ha-ha

    x

    Prongs schreef:
    Yeah, thanks c: laat je weten als je eerste hoofdstuk online staat ?


    tuurlijk :)

    Ik wil wel wat voor je in elkaar flansen hoor c: Geef me even c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    mrdynamite - jij hebt vet goede smaak van auto's :P <3 Caddie's (L)

    Maar goed de rol: De vriendin van de secataris

    -Volledige naam: Samanta Grace Smith
    -Roep naam: Sam / door mensen die haar goed kennen Sammie
    -leeftijd : 21
    -uiterlijk : Donker blond haar en fel grijze ogen met heel donkere rand. Ze ziet er altijd perfet uit als een fotomodel. Zij is qua uiterlijk de droom van iedere man.

    -karakter: Ze heeft een sterk karakter, Ze kan veel hebben en gaat niet voor problemen uit de weg. Ze is heel naief en gaat altijd uit van het goede van het mens. Ze is erg rijk en houdt wel van een spelletje. Ze werk zich zelf veel in problemen en ze flirt veel zonder dat ze het door heeft.
    -werk: Ze heeft een sucsesvol eigen bedrijf in de mode industrie. Zij zorgt voor de kleding van grote sterren.
    -Een paar foto's van het huis van rol:
    Een supper groot penthouse in het hartje van de stad. Met alles er op en er aan


    Woonkamer
    badkamer
    -auto: Chevrolet Impala '67


    -familie: Ze heeft een zusje - Alexandra (Alex) Haar ouders zijn overleden in een vliegtuig crash en de rest van de familie heeft ze nooit gekend.
    -verleden: Ze heeft de Impala van haar vader geerf en ze houdt veel van de wagen. Ze was door haar moeder begonnen in de mode industrie, omdat haar moeder altijd kleding voor haar maakte en zij het haar had geleerd.

    :P Het koste echt veel tijd maar dit is ze dan Sam :D Vertel me wann je verhaal begint want ben erg benieuwd :D

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 21:57 ]


    Life up to your own espectations