• Ik voel me zo erg..ik zit nu gewoon zo erg veel te huilen en moest dit gewoon ergens zetten.

    Mijn eene beste vriendin (R) sprak ik een tijdje niet, niet omdat er iets was ofzo maar gewoon omdat we het allebei best druk hadden enzo.
    Dan heb ik nog een andere beste vriendin ( H), met haar had ik die tijd veel opgeschoten., ( die tijd toen R en ik elkaar niet zoveel spraken,.. )

    Ik kreeg dus net 10 min geleden een mail van R, het was verschrikkelijk..er is iets zo erg gebeurd en ik voel me zo erg dat ik er die tijd niet voor der was geweest..ik voel me zo ellendig en heb het gevoel dat het mijn schuld is.
    Ook verteld ze me dat ze best jaloers is op H,. waardoor ik echt in een web ofzo zit.

    Ik zit dus echt in de problemen, want nu moet ik kiezen tussen H, R of nog een andere goede vriendin..

    Ik huil nu echt en voel me gewoon kut.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 0:05 ]


    I will be.

    Och,arme
    Probeer je tijd iets beter te verdelen. Doe de ene keer iets met H dan iets met R en dan iets met die andere. Of doe iets samen.

    Voel je vooral niet schuldig,R heeft je immers niks gezegd dus kon je het niet weten. Daarbij gebeurt is gebeurt. Probeer er nu voor haar te zijn.
    Veel sterkte.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    je kan ook gewoon wat tijd verdelen onder de 2, dan doe je wT met H en dan wat
    met R maar ik zou nu eerst R wat extra aandacht geven.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    StJimmy schreef:
    Och,arme
    Probeer je tijd iets beter te verdelen. Doe de ene keer iets met H dan iets met R en dan iets met die andere. Of doe iets samen.

    Voel je vooral niet schuldig,R heeft je immers niks gezegd dus kon je het niet weten. Daarbij gebeurt is gebeurt. Probeer er nu voor haar te zijn.
    Veel sterkte.


    A perfect girl isn't real, a real girl isn't perfect.

    Ahw Noor. Was ik nu maar bij jou om je te troosten man. Ga morgen naar R. toe en troost haar, ik hoop dat het weer goed met haar gaat zijn. En bedoel je met H: Hajar? Laat het. Je hebt nu al teveel aan je hoofd. If you need a shoulder to cry on, i'm here for you.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik denk dat je nu best R wat meer aandacht geeft en dan je tijd verdeeld, kiezen tussen 2 vriendinnen zou het alleen nog erger voor jou maken.

    Broach schreef:
    Ahw Noor. Was ik nu maar bij jou om je te troosten man. Ga morgen naar R. toe en troost haar, ik hoop dat het weer goed met haar gaat zijn. En bedoel je met H: Hajar? Laat het. Je hebt nu al teveel aan je hoofd. If you need a shoulder to cry on, i'm here for you.


    Nee Hanifa..:'(


    I will be.