• Mijn vader denkt dat ik een plant ben. Ik zat zo achter de pc. En hij pakte mijn haar zo naar boven. Ik zo :,,Pappa wat doe je, laat mijn haar los'' En ineens voel ik iets natst op mijn nek. Is het dat mijn vader water op me gooit. Ik heel serieus : ,, papa waar was die voor nodig?'' zegt hij zo :,, Owh sorry, ik dacht dat je een plant was'' en toen ging hij helemaal plat om zijn eigen grap. Stiekem ging ik oook helemaal plat om zijn serieuze gezicht. Jullie ook gekke ouders?

    Fellatio schreef:
    Me opa.. die staat dan achter je [zonder dat je et weet] en dan laat hij wat drupjes uit een glas [gwn water] op je vallen.. omdat hij dat leuk vind ;P

    Dat probeerde mijn pa ook te doen maar ik zag hem staan lol

    hahahahahahhahahahahahahaahha jy een plant hahahahahah


    I'm short

    k kryg ineens een flashback van actiedag weetjenog by my kluisjee:S


    I'm short

    Dreft schreef:
    (...)
    Dat probeerde mijn pa ook te doen maar ik zag hem staan lol



    mwee mijn opa zie je dan niet vaak..
    Of hij gaat gwn voor je staan met een volle glas.. en wilt hij dat ook doen.. en dan kijk je naar die glas.. en krijg je paar drupjes op je gezicht xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hahahaha XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Louisaaa schreef:
    (...)

    Bij ons ook. en me pa kan daar niet tegen. XD


    hahaha, ik ben dan altijd degene die er niet tegen kan. Dan gaan ze allemaal lachen om hun eigen grappen, en komen ze niet meer bij om van die domme dingen hahah sukkels. --''


    Smile and live.

    Casuelle schreef:
    hahah geniaal.
    Bij ons aan tafel, als we eten ofzo, draait het altijd op verkeerde/vieze dingen uit. x]

    Bij ons ook. En dan loop ik van tafel en gaan ze me allemaal uitlachen. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    haha ja, mijn vader begint altijd van die grapjes aan tafel te maken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Vivere schreef:
    hahah. dat had een actie van m'n pa kunnen zijn. xd.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    haha nice !


    -

    Vivere schreef:
    hahah. dat had een actie van m'n pa kunnen zijn. xd.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Typex schreef:
    k kryg ineens een flashback van actiedag weetjenog by my kluisjee:S

    hahha omg die dag was echt wel awsome he.

    Haha. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Lol, dat klinkt precies als iets dat mijn moeder ook zou kunnen doen. :'D
    Laatst zaten we bijvoorbeeld op een zeilboot. Mijn vader was aan het praten met een of andere man aan zijn linkerkant, en mijn moeder, zusje en ik zaten aan zijn andere kant. Mijn moeder had een flesje water, en toen begon ze een klein beetje in mijn vaders sandaal te gieten. Hij had het niet door, hij voelde het gewoon niet ofzo. x'D
    En daarna hebben we ook nog op mijn broek uitgetest of water met of water zonder bubbeltjes sneller opdroogt. Uiteindelijk bleek het allebei evensnel te gaan, ghehe. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, het klinkt echt geniaal!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.