• Hoi, zie hier een introductie op een verhaal dat ik aan het schrijven ben :)



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?



    Een verhaal over een gearrangeerd huwelijk tussen een onwillige prinses en een graaf met problemen.


    x Asgard

    Soundtrack

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 21:56 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Met welk programma maak je dat?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hoi mensen,

    ik weet dat het tijd wordt dat ik weer een nieuw hoofdstuk post! En dat ga ik ook zeker doen, één dezer dagen. Verwacht het nieuwe stuk morgen of overmorgen ;)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Okeeeeeeeeeeeexd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Nieuw hoofdstuk:
    Hoofdstuk 23: Hartverscheurend afscheid

    Eerder dan verwacht. *vindt het heel goed van zichzelf*


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Hee lieve lezers (en anderen),

    ik heb al lang geen nieuwe hoofdstukken meer gepost en dat vind ik heel erg jammer. Helaas heb ik de komende dagen geen tijd om te schrijven, dus ik vraag jullie nog even geduld te hebben. Het nieuwe hoofdstuk komt echt!

    Liefs, Audience


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik heb altijd geduldxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hoofdstuk 24: De helaasheid der dingen

    Jemig, dat duurde lang. Het spijt me *buigt nederig*. Hier is dan eindelijk het volgende hoofdstuk. Bedankt voor jullie geduld! ^^


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Nieuw hoofdstuk:
    Hoofdstuk 25: Woede, wroeging en een donkere kerker


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Nieuw hoofdstuk:
    Hoofdstuk 26: What's lurking in the shadows...

    (:


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Voilá, een nieuw hoofstuk:
    Hoofdstuk 27: Irritante gesprekken zijn irritant

    Ellianys wil weten wat er aan de hand is.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    ja ik oook


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hallo trouwe lezers!

    Ik ben me ervan bewust dat ik jullie weer een tijdje laat wachten op het volgende hoofdstuk.
    Het nieuwe hoofdstuk komt volgende week zondag, de 29e. Afgesproken?

    Groetjes, Awesomecake(flower)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    okexD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ik vindt het heeeel irritant dat je steeds je eigen topic omhoog trapt. -Sorry als dit eerder is gezegd-
    maar ik zal es kijken.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik heb liever een nieuw hoofdstuk dan een excuus. (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury