• Hooi Hooi =D,

    Mijn laptop is pas overleden en heb nu een nieuwe gekregen,Maar ik ben al mijn muziek kwijt.
    En ik kan nog niks downloaden,Dus nu de vraag kan iemand mij van de volgende artiesten (Kijk hieronder) Nummers sturen?

    ~Tokio Hotel,
    ~Green Day,
    ~Deathstars,
    ~Cinema Bizzare,
    ~Enrique iglesias,
    ~PitBull,
    ~Limp Bizkit,

    Als je het wil sturen zeg het even hier en van welke Artiest of band dan stuur ik via pb mijn hotmail.
    Alvast super bedankt!<3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Het hoeve trouwens geen hele albums te zijn.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Hoeveel liedjes kun je ongeveer tegelijk bij hotmail? Want als dat er heel weinig zijn, dan is het zoveel werk ¬¬
    Maar ik wil het opzich wel doen, morgen dan wel (:

    Ik heb trouwens alleen Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Green Day grotendeels en Enrique Iglesias een paar.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 18:24 ]


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Waarom gebruik je geen frostwire? Is gratis, werkt precies hetzelfde als Limewire.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    xBrownie schreef:
    Hoeveel liedjes kun je ongeveer tegelijk bij hotmail? Want als dat er heel weinig zijn, dan is het zoveel werk ¬¬
    Maar ik wil het opzich wel doen, morgen dan wel (:


    Dat zou ik echt niet weten,Hoeveel er tegelijkertijd gestuurd kunnen worden.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Devonne schreef:
    Waarom gebruik je geen frostwire? Is gratis, werkt precies hetzelfde als Limewire.


    Ja dat is juist het probleem ik krijg die er niet op en mijn ouders ook niet.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Decide schreef:
    (...)

    Dat zou ik echt niet weten,Hoeveel er tegelijkertijd gestuurd kunnen worden.


    Nah, maakt niet uit. Stuur je mailadres maar, dan ga ik morgen even kijken, okee?


    ONLY SEVEN LEFT <3

    xBrownie schreef:
    Hoeveel liedjes kun je ongeveer tegelijk bij hotmail? Want als dat er heel weinig zijn, dan is het zoveel werk ¬¬
    Maar ik wil het opzich wel doen, morgen dan wel (:

    Ik heb trouwens alleen Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Green Day grotendeels en Enrique Iglesias een paar.

    Er kunnen 3 tegelijk

    Dreft schreef:
    (...)
    Er kunnen 3 tegelijk


    Drie liedjes maar? Pfoeee dat wordt veel werk =_=


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Frostwire is niet zo heel goed, je kunt er weinig op vinden...


    Aan niets denken is ook denken.